פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב דרך חברת סלולר ללא רשות וללא שום שרות נושא התלונה:
שרייבמן דימיטרי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החברה סלקט חייבה אותי דרך ספקית הסלולר שלי (אורנג') בשמך תקופה ערוכה ולא ספקה לי שום שרות
וכל זה נעשה ללא הסכמתי
מה25.02.10 עד היום 25.08.10
סה''כ 358.55 שח
לאחר שדברתי עם הנציגה של החברה היא פשוט הפנתה אותי לאורנג' לקבלת פירוט של הודעות אס אם אס, שם נאמר לי שזה אפשרי רק עם צו בית משפט
בעלת האתר הנה חברת אמ.אי. מדיה מארקט בע"מ
cellxl.co.il
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה-שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של 2 חברות-"דאבלטק" ו"ELK". נציגי שירות הלקוחות מטעם החברות הנ"ל חזרו אל הלקוח ביום פנייתו הראשונה והיחידה (היום) - והנושא טופל מולו.
בנוסף - חזרה אל הלקוח אחראית מחברת סלקט ווידאה כי קיבל מענה לפנייתו.
תגובה:
נציגי שירות הלקוחות מטעם החברות " דאבלטק" ו"ELK" חזרו אל הלקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה