פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין SHAMIR שירותי מידע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נכבדים,
החל מחודש 06/11 ועד לבדיקות חשבוני עתה מתגלה כי גביתם באמצעות חשבון המנוי 050-8655230 עבור שירותי מידע Shamir.
בשוגג שלחתי הודעה לגבי מבצע שהיה, אך עם זאת לא ביקשתי כל שירות נוסף מספקי שירותי מידע זה. בנוסף, לא מסרתי את פרטי כרטיס אשראי שלי כאמצעי תשלום לחיוב במידה וכביכול יספק לי שירותיו לפי בקשתי, תמוהה אני שאתם גביתם תשלום עבור שירותי הספקים חיצוניים , בלא הסכמתי לכך ולא בצדק, באמצעות הכרטיס האשראי שלי. למותר להדגיש כי פרטי הכרטיס האשראי שלי לחיוב מסרתי לכם בגין השירות שחברת אורנג' בלבד והכרטיס האשראי שלי לא הפקר שחב' אורנג' תיגבה תשלום לפי דרישות סוכני שירותי מידע למינהם.

ביקשתי מנציג שירות לקוחות לחסום לאלתר העברת כל הודעת שירות מספקי המידע שונים למנוי מס' 050-8655230 .
לאור הנטען לעיל מבקש מכם כאן בכתב כי לדרוש ו/או לחייב את חברת Shamir להחזיר את התשלום שנגבה ממני והעברתם לזכותם שלא בצדק (מדובר בכ-69 שקלים).
אני בספק כי אם לא חרגתם בשמוש כרטיס אשראי שלי לרע כאשר גביתם תשלום עבור צד חיצוני שלא בהסמתי לכך בפניכם בכתב או בפני צד השלישי עצמו או כל דרך חוקית אחרת.

אנא לבדיקתכם המעמיקה ותשובתכם המהירה בכתב.

בכבוד רב,
מורן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן- שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב.
בעקבות פנייתך המספר 050-8655230 נבדק ולא נמצאו חיובים דרך סלקט.
כפי שגם ציינת החיוב הוא של חברת שמיר.
ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון 09-9704186 על מנת לבדוק חיובים למספר אחר.

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4144
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
תגובה:
שלום רב.
בעקבות פנייתך המספר 050-8655230 נבדק ולא נמצאו חיובים דרך סלקט.
כפי שגם ציינת החיוב הוא של חברת שמיר.
ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון 09-9704186 על מנת לבדוק חיובים למספר אחר.

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4144
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה