פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא חוזרים אחרי שפניתי יותר מ-5 פעמים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר במשך חודש אני מתקשרת לחברה ומבקשת שיטפלו בבעיה שלי. כל פעם שאני מתקשרת אומרים לי שיחזרו אלי תוך 48 שעות... אחרי 3-4 ימים אני נשברת ומתקשרת שוב. ושוב אותו סיפור!
את אף אחד זה לא מעניין שהתקשרתי כבר 5 פעמים...
רק כסף יודעים לקחת!!!!
למה לזלזל ככה בלקוח????
נ.ב. וכמובן במשך כל הזמן הזה אני ממשיכה לשלם על השיריתים שלהם!!!
+ נזק כספי סוג הנזק :
שיחזרו אלי סוף סוף!!! פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן- שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתך למוקד שירות הלקוחות התקבלה.

בבדיקה שבוצעה, לא נמצאו חיובים דרכנו.

מתקבלות אליך הודעות דרכנו ללא חיוב בלבד מחברת נימרוד (nimrod).

מספר הטלפון שציינת נחסם לקבלת הודעות בחיוב דרך מערכות Cellact.

לידיעתך, מוקד השירות לקוחות של Cellact עומד לרשותך בטלפון 09-9704186 או במייל [email protected].

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
תגובה:
שלום רב,

פנייתך למוקד שירות הלקוחות התקבלה.

בבדיקה שבוצעה, לא נמצאו חיובים דרכנו.

מתקבלות אליך הודעות דרכנו ללא חיוב בלבד מחברת נימרוד (nimrod).

מספר הטלפון שציינת נחסם לקבלת הודעות בחיוב דרך מערכות Cellact.

לידיעתך, מוקד השירות לקוחות של Cellact עומד לרשותך בטלפון 09-9704186 או במייל [email protected].

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה