פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה "לא חוזרים אחרי שפניתי יותר מ-5 פעמים" נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
סה"כ ביקשתי שיחזרו אלי לטלפון שציינתי כי הבעיה היא במספר אחר! לא ביקשתי שיחסמו אותי כי יש שירותים שאני משתמשת בהם!!!
ואני עדיין משלמת יותר מ17 ש"ח להודעות לא רצויות!!!
אני עדיין דורשת שיחזרו אלי!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן- שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתך לשירות הלקוחות התקבלה בהצלחה.
כפי שציינת מספר הטלפון 0508835181 נבדק ולא נמצאו אף חיובים דרכנו.
יש לציין את מספר הטלפון שחוייב דרכנו על מנת שנוכל לבצע בדיקה.

לידיעתך, מוקד השירות לקוחות של Cellact עומד לרשותך בטלפון 09-9704186 או במייל [email protected].

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
תגובה:
שלום רב,

פנייתך לשירות הלקוחות התקבלה בהצלחה.
כפי שציינת מספר הטלפון 0508835181 נבדק ולא נמצאו אף חיובים דרכנו.
יש לציין את מספר הטלפון שחוייב דרכנו על מנת שנוכל לבצע בדיקה.

לידיעתך, מוקד השירות לקוחות של Cellact עומד לרשותך בטלפון 09-9704186 או במייל [email protected].

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה