פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבוים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת סלאקט מחייבת אותי כל חודש על סכום אחר. אני חסומה לכל שירותי התוכן ולכן אני לא מבינה על מה הם מחייבים אותי.
כשניסית להתקשר אליהם ולשאול על מה ולמה. כל פעם שאני מתקשרת עונים לי חברה חיצונית שלוקחת הודה. הנציג שלהם אומר שיחזרו אלי גג עוד 48 שעות.. התקשרתי אליהם כל יום במהלך השבוע האחרון אבל אף אחד לא חזר אלי!!! אני בסה"כ רוצה לדעת על מה אני מחויבת אבל אי אפשר להשיג את החברה הזאת!!

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן- שירות לקוחות שם ותפקיד:
שרה שלום,

בבירור עם ספק התוכן, נמסר לי כי שוחחו איתך והסבירו לך טלפונית על מהות החיוב וכי מדובר בשירות חד פעמי.

בברכה,
שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
תגובה:
שרה שלום,

בבירור עם ספק התוכן, נמסר לי כי שוחחו איתך והסבירו לך טלפונית על מהות החיוב וכי מדובר בשירות חד פעמי.

בברכה,
שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה