פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור רינגטונים שלא קיבלתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 חוצות שפיים מיקוד 60990 כתובת:
חוצות שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום , בהמשך לתלונה 9113 רוצה להוסיף סיפור האמת על עוד חברה שמספקת רינגטונים.חוץ מ- unicell יש גם חברה בשם cellact (הכרתי את החברה מפרסומות רבות בטלויזיה בערוץ 9) שמחייבים את הלקוח מרגע שהוא שולח הזמנה (sms) ולא אכפת להם אם הוא קיבל את ההזמנה. ברגע ששלחתי מס' רינגטון קיבלתי ממע' שלהם פעמיים הודעה על כך שיקבל רינגטון בעוד 5 דקות , ופעם קיבלתי כתובת אינטרנט וכאשר ניכנסתי שירות לא עבד. באף אחד מהמקרה לא קיבלתי רינגטונים שהזמנתי. בחברה אמרו שיש בעיה עם מרכזיה של הרשת והבטיחו לטפל בבעיה ולשלח הכול משמגעיה לי .מידי פעם התקשרתי והזכרתי שעדיין בעיה לא טופלה ובמקום רינגטונים קיבלתי רק חיובים נוספים . כלומר חייבו אותי שלושה פעמים על דבר שלא קיבלתי. לאחר פנייתי למנהל החברה, אלדר , רינגטונים נשלחו בעוד שעה ( אחד מהם פעמיים) בלי שום בעיה ,אבל לא היה שום התנצלות והיחס הראוי . הוא הבטיח להחזיר את החיובים מיותרים , אבל תוך חודש –חודשיים. למה הם חיובו אותי במקום ,אבל להחזיר את הכסף לוקח להם חודש-חודשיים ,מיוחד שזאת בעיה עם מערכת שלהם וחייבו אותי בטעות ? .שילמתי ב- 70 שקלים במקום ב- 21, אני מקווה שתנקטו באמצעים נכונים כדי לפטור את הבעיה .עוד הפעם תודה רבה .
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות סל שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית מקבוצת אלרון תעשיות אלקטרוניקה, אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.
לחברת סלקט ישנם הסכמים עם כל ארבעת המפעילים, והיא שותפה של המפעילים הסלולאריים בתחום החיוב עבור תוכן סלולארי.
חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של סלקט לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. סלקט מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.

לגבי הפניה שהעברתם אלינו:

הלקוחה פנתה אל שירות הלקוחות של חברת סלקט בסוף חודש אפריל והתלוננה על כך שרינגטונים שביקשה לקבל לא הגיעו למכשירה.
הפניה הועברה לחברה אשר מספקת את שירות הרינגטונים - חברת מוביליין (http://www.mobiline.co.il)

נציג תמיכה טכנית מחברת מוביליין שוחח עם הלקוחה. לאחר שהנציג שמע את טענותיה של הלקוחה, הוא שלח למנוי את הרינגטונים שנית - אך הלקוחה טענה שרק חלקם התקבלו.
בשיחה השנייה עם הלקוחה - נשלחו אליה שוב הרינגטונים שביקשה והפעם היא אישרה שקיבלה את כולם.
כמו כן, הוסבר ללקוחה שכמחווה שירותית היא תזוכה על כל הרינגטונים שנשלחו אליה.
פרטי וסכום הזיכוי כבר הועברו לחברה הסלולארית.

חשוב לציין כי הזמן שנדרש לזיכוי מנוי תלוי במערכות החיוב של המפעיל הסלולארי. זמן זה עשוי להגיע לחודש ולעיתים אפילו לחודשיים
מרגע העברת בקשת הזיכוי למפעיל וזאת עקב סיבות פנימיות הקשורות באופי מערכות החיוב של המפעילים הסלולאריים (כגון מחזורי חיוב).

במידה ויש שאלות נוספות או נדרש מידע נוסף נשמח לספקו.

בברכה,

שירות לקוחות
חברת Cellact
תגובה:
כפי שציינו עוד בשיחתנו עם הלקוחה, הוחלט, כמחווה שירותית, לזכותה על כל הרינגטונים שנשלחו אליה.
פרטי וסכום הזיכוי כבר הועברו לחברה הסלולארית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה