פרטי התלונה

תלונות מבקר המדינה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיטוריםוליטיים וממניעים אישיים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
בית הדפוס 12 ירושלים כתובת:
נציב תלונות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מחודש מרץ 2005 העברתי תלונה על ראש המועצה המקומית גני-תקווה .על פיטורים ממניעים פוליטיים וממניעים אישיים , לצערי משרד מבקר המדינה בדק ו/או חקר בצורה לא מקצועית ואכפתית כלל , שלחתי דיסק בו הוקלטו שיחות בנושא וחומר כתוב , מהסתדרות המעוץ ביקשו אותי לקחת דחוף עו"ד מהסיבה שהם גם חתומים על התכנית ההבראה וכו... חשבתי שגוף כמו מבקר המדינה יהיה הכי ענייני , אולם לאכזבתי טעיתי נשלחה אלי תשובה פשוטה בלי להעמיק יתר על הדברים בהם צעקתי מתוכי . אפילו מסיבה חוקית בענין דרגה וחודשי הסתגלות , הם פשוט כתבו לאחר בדיקה את מה שהמועצה רצתה ועשתה.
היום אני הולכת יחד עם היועץ המשפטי של ההסתדרות לועדה פריטטית בדבר התוספות להם אני זכאית על פי חוק שאותם משרד המבקר לא רואה לנכון שיש לשלם.
זהו חלק קטן מסיפור גדול שחשבתי שיש במדינה צדק. אולם אין כזה דבר , לא קיים. הכל שחיתות. אחד שומר על השני .
חבל שכך נראית חקירה של נציב תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה שלוקה בחוסר וגורם בהמשך לחפות על מעשים מנהליים בלתי תקינים, אשר יש בהם חלילה כדי להרוס כל חלקה טובה של נקיון ציבורי .

אשמח להעביר את כל החומר לעיתונאי שיוכל להציג כתבה מעניינת על שחיתות בכמה משרדי ממשלה.
עוגמת נפש וכסף סוג הנזק :
לחקור וברגע שמצד ההסתדרות נגיע לפתרון , לפעול בדרכ פתרון נדרש :

מבקר המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה