|
|
|
|
|
|
MP3 נשלח לתיקון בתאריך 03.11.2008 ועדיין לא הגיע |
נושא התלונה: |
לקח מאיר |
שם/כינוי: |
יום שלישי 02 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 03.11.2008 מסרתי לתיקון מכשיר MP3 שעדיין בתקופת האחריות.
בסך-הכל יש צורך להחליף סוללה.
אינני מבין מדוע זה צריך לקחת כל כך הרבה זמן.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיגיע כבר!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טופ טכנולוגיות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תהילה מנהלת שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
יש לציין כי במסגרת האפשרויות לקבלת שירות, הדרכים מגוונות חלקן מהירות ומהירות יותר. ברשות הלקוח עומדות הדרכים לקבלת שירות מחברתינו :
1. להגיע ישירות לשירות 2. לשלוח באמצעות דואר רשום 3. דרך תחנות שירות 4. דרך הסניף ממנו רכש (בהסתייגות להזמנות אינטרנט).
הלקוח מסר נגן דרך אחת מתחנות השירות בצפון כחלק מסבב שסוכנים מבצעים, הגיע הנגן לחברתינו כחלק משירות איכותי הוחלף הנגן ולא תוקן.
בברכה |
תגובה: |
, הנגן הוחלף |
פתרון: |
|
|
|