פרטי התלונה

תלונות סאב שעונים

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב החזרה מתיקון +חוסר איכפתיות של נותני השירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות שמתי שעון סאב לתיקון (בגראנד קניון-חיפה) אחרי פחות משנה שהסוללה שלו נעצרה, לאחר עיכוב של כמה ימים שהשעון היה אמור להגיע (המוכרת אמרה כשבועיים) היגעתי לחנות והתעניינתי בשעון המוכרת אמרה שהוא לא היגיע וככה חוזר חלילה כמה ימים...עזבו שהמוכרת נפנפה אותי כאילו הייתי איזה פרחה מהשכונה, וניסתה לעבר אותי בתירוצים שמתאימים לרמתה, שזה עד 20 יום אחרי שהיא אמרה שזה שבועיים, ו20 יום עברו ממזמן..ומענה אנושי אני לא קיבלתי חוץ מזה שאין לי שעון על היד כמעט שלושה שבועות ואני סטודנטית בתקופת מיבחנים ושעון על היד כרגע זה משהו שהוא קריטי לי..ולא, אין לי עוד שעון כמו שהמוכרת הנכבדה אמרה "מה, אבל לכל אחד יש עוד שעון חוץ מהסאב שלו", אז לי אין...וכאשר התקשרתי למעבדה שלך סאב, הייתה עוד גברת מכובדת שאמרה: "אלף חמש מאות שקל זה לא מיליון שקל", אז גם זלזול לכספי קיבלתי..ממש שירות נהדר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סאב שעונים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה