פרטי התלונה

תלונות סאב שעונים

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע מתחם ONE PLAZA סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.5.09 בעלי קנה לי שעון סאב ב 3000 ש"ח מתנת יום הולדת. בתאריך 8.5.09 ארבעה ימים אחרי הגעתי לחנות סאב כדי להחליף צבע (בשעה 12:50). היה שם בחור בשם תומר. תומר אמר קודם כל שלא ניתן להחליף את השעון. לאחר ויכוח עימו והקראת התקנון התלוי בחנות אמר תומר שהוא צריך אישור מנהל. המנהל לא ענה לטלפון ונאלצתי להמתין לתשובה בערך חצי שעה. לאחר שהסכים לבצע החלפה, לא ידע לבצע זו מבחינה מחשובית וניסה לשוחח עם עובדים נוספים מסניפים בארץ. משהו שלקח עוד חצי שעה בערך. לאחר הביצוע המחשובי הסתבר כי אני צריכה להוסיף 280 שקל. הוצאתי כרטיס אשראי ותומר לא ידע לבצע עסקת אשראי במחשב. נאלצתי לחפש כספומט קרוב ולהוציא מזומן. כאשר חזרתי עם 300 שח מזומן תומר הצטער ואמר כי אין לו עודף של 20 שח ואני צריכה להביא עודף. לקוחה נוספת שהייתה בחנות וראתה את הטרטור הנ"ל הוציאה 20 שח מארנקה ואמרה לי ללכת כי אני כבר עם תינוק בוכה. יצאתי מהחנות ב 14:40- סה"כ נוכחות בחנות להחלפת דגם: שעה וארבעים דק'. העובד לא מקצועי. מסר כי הוא חודשיים שם אך מעולם לא ביצע החלפה. שירות גרוע ביותר. אם זו הייתה עסקה חדשה לא הייתי קונה שם בטוח. זה השעון הרביעי שלי ושל בעלי מחברת SUB.

סאב שעונים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה