קניית מוצר פגום< |
נושא התלונה: |
lahav michal |
שם/כינוי: |
יום שני 31 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון הזהב - ראשל"צ |
כתובת: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 31.10.2005, קניתי בחנות סאאב בקניון הזהב ראשל"צ, שעון מסוג Sub Chrono lovefull במחיר 3,000 ש"ח.
השעון נעמד והיה בתיקון כבר 3 פעמים. בפעם ראשונה, חודש אחרי רכישתו, הוחלפו בשעון מחוגים, פעם שנייה הוחלף לוח שעונים ובפעם השלישית מנהלת המעבדה (בחורה בשם סנדי) טענה שהשעון עובד מצויין, הכחישה שהשעון היה אצלם בתיקון 3 פעמים (היא טענה שהשעון היה בתיקון רק פעם אחת).
ביקשתי להחליף את השעון הפגום בשעון אחר תקין ומנהלת המעבדה האשימה אותי שאני מחזירה את השעון תקין למעבדה כי איני רוצה בו יותר.
אני אובדת עצות, אני מרגישה מרומה ומרגישה כי שילמתי 3,000 ש"ח ולא קיבלתי תמורה הולמת
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת השעון התקול הפגום בשעון חדש - תקין. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|