פרטי התלונה

תלונות מוסך מרכזי יפנאוטו

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ובזבוז זמן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 03.10 הגעתי עם רכבי למוסך הילוך שישי שבאזור עם רכב בן שנה כשהבעיה היא בכיסוי הפלסטיק התחתון-שהתפרק במהלך הנסיעה בתוצאה משחרור הניטים (לפי הבחנתו של מנהל המוסך), כשיצרתי קשר עם החברה על מנת לקבל אישור תיקון קיבלתי סירוב ממפקח ששמו איציק שטען שהבעיה נוצרה כתוצאה מתאונה למרות שמנהל המוסך בדק את הרכב ואישר חד משמעית שהרכב לא עבר שום תאונה!!! אך לאיציק זה לא היה משנה הוא קבע דרך הטלפון שהבעיה נגרמה בגלל תאונה ולכן אין אחריות על התיקון!!! אני דורשת בדיקה מעמיקה של הנושא-מדובר ברכב חדש בן שנה ללא תאונות, איך יתכן יחס כזה כלפי הלקוח??!!! כולי תקווה שתחזרו אלי עם תשובה חיובית ונמנע תלונות ותביעות מיותרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי במסגרת האחריות פתרון נדרש :

מוסך מרכזי יפנאוטו שירות לקוחות

, תגובה:
אמיר מלצר מנהל שרות אר שם ותפקיד:
יאנה שלום
נשמח לבחון את הנושא שוב, בזמנך אנא תתאמי כניסת הרכב למוסך המרכזי בטלפון 09961100/03.כמו תעדכני אותי בטלפון 099611001 באמצעות מזכירתי טלי.

בכבוד רב
אמיר מלצר
תגובה:
יאנה שלום
נשמח לבחון את הנושא שוב, בזמנך אנא תתאמי כניסת הרכב למוסך המרכזי בטלפון 09961100/03.כמו תעדכני אותי בטלפון 099611001 באמצעות מזכירתי טלי.

בכבוד רב
אמיר מלצר
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה