פרטי התלונה

תלונות אימפורט ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.10 הזמנתי מוצר ספורט (אליפטיקל) דרך האינטרנט באתר של וואלה שופס. לאחר כשבוע קיבלתי את המוצר והייתי צריכה להתקין אותו (ראוי לציין שלפני הקנייה ביררתי עם הפקידה שאמרה לי מפורשות שזה כולל התקנה) לאחר שהתקנתי ראיתי שהמוצר שבור וכי הוא לא עובד תקין (גלגל התנופה זז מצד לצד) התקשרתי ליבואן אימפורט ספורט ואמרו לי שיספקו לי אחד חדש. באותו שבוע התקשרתי פעמיים וכל הזמן אמרו לי ששולחים לי שליח. לאחר כשבועיים של טלפונים נאמר לי שהם יקחו את המוצר לתיקון ושאני צריכה לשלם עלות הובלה. צעקתי וכעסתי והם אמרו לבסוף שההובלה תהיה עליהם. יום למחרת מתקשר אליי השליח ואומר שהוא בא לקחת את המכשיר בלי להביא מכשיר חדש. לא הייתי מוכנה לזה ולכן לא נתתי. התקשרתי לאימפורט ואמרתי להם שכבר 3 שבועות הם לא מספקים לי את המוצר (לאחר התחייבות של שבוע אספקה) ואני לא מוכנה לתת להם את המכשיר כי מי יודע מתי אני אקבל אותו מתוקן דרשתי שבאותו מעמד שהם לוקחים לי את המכשיר שיביאו לי חדש כי למעשה המכשיר שסופק לא משומש ואני לא מוכנה לקבל מוצר פגום. שם אמרו לי שזה לא מקובל עליהם ובכך הסתיימו השיחות איתם. התקשרתי לוואלה ע"מ ליידע אותם ושיעזרו לי בנידון. ולאחר שתי שיחות איתם נאמר לי כל פעם שיחזרו אליי. הבהרתי להם שאני עצבנית ואת חומרת המצב מבחינתי, אך ללא הועיל. מיותר, כנראה, לציין שאף אחד לא חזר אליי.
השיחה השלישית נעשה לוואלה בה נאמר להם באופן קצר שאם זה לא מטופל מיידית, היום אני פונה אליכם.
כבר אין לי כוחות להתמודד איתם והאמת היא שאני גם לא יודעת מה אני יכולה לעשות, המוצר עלה לי מאות שקלים וברור לי שאת המוצר הם לא מתכוונים לספק לי. עבר שבוע מהשיחה האחרונה שלי איתם ואף אחד לא חזר אליי.
מעבר לפרסום פה באינטרנט האם יש לכם עו"ד שמוציא מכתב ראשוני?
כספי סוג הנזק :
אספקת מוצר חדש + פיצוי פתרון נדרש :

אימפורט ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה