פרטי התלונה

תלונות אימפורט ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתקן מכשיר בתקופת אחריות נושא התלונה:
זנזורי משה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏26 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ת.ד.148 קרית חיים כתובת:
המעפילים 1,א.ת,קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנידון:סטפר B2 לא תקין

בתאריך 26.04.09 קניתי מהחנות ברחוב המעפילים1 קירית אתא,סטפר דגם B2.
התצוגה לא עבדה ,החליפו לי את התצוגה,וגם אז הסטפר לא עבד,העובד במקום, שם את הסטפר
לדרגה הכי גבוהה והראה לי שהמכשיר עובד.
שילמתי ולקחתי את המכשיר ,אולם מתברר שהתצוגה לא עובדת בדרגות נמוכות יותר.
היתקשרתי לחברה ושם אמרו לי להיתקשר להודיע שאני מגיע ,על מנת לוודא שהטכנאי נימצא.
בתאריך 13.05.06 התקשרתי לחברה ונאמר לי שהטכנאי יהייה למחרת משעה 09:00.
היגעתי למקום הראיתי לטכנאי את הבעייה,הוא ניסה להחליף תצוגה ,זה לא עזר .
ביקשתי שיתקנו את המכשיר אולם הוא סירב בטענה שזה הרבה עבודה.
אני רוצה לציין שיש לי מכשיר דומה בבית ,הוא עובד בדרגות הנמוכות ,רכשתי מכשיר חדש ,
רק ביגלל התצוגה ,שקצת משובשת
כמו-כן בקבלה רשום שהמכשיר מתצוגה-אין אפשרות החזרה או החלפה.
לכן ביקשתי שיתקנו את המכשיר,שנמצא עדיין בתקופת אחריות,והסוכן בשם בני אמר לי שהתיקון מצריך הרבה עבודה ולכן הם לא מתקנים את המכשיק
בזבוז זמן,עלבון,עגמת נפש סוג הנזק :

אימפורט ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה