פרטי התלונה

תלונות מי מודיעין

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מפוברק בגין צריכה משותפת נושא התלונה:
לייבוביץ' עדי שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
השדרה המרכזית 15 מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוקטובר האחרון קיבלתי חשבון מים ובו סעיף עבור צריכה משותפת בסך 2.38 קוב.
אני גר בשכירות בפרוייקט המע"ר של מודיעין ודירתי היא במתחם הקניון שמנוהל ע"י חברת קנית השקעות של דוד עזריאלי.
נמסר לי מסמנכ"ל הקניון (ויש לי אישור בכתב בנושא) - שלא ידוע לו על שום גורם שבגינו יכולה להיות צריכה משותפת של מים. אין שם גינות, שפ"פ או כל דבר דומה וברזי כיבוי האש מחוברים לשעון של הקניון.
התקשרתי ב27.10 ודיברתי עם בחורה בשם רחלי שהבטיחה שיחזרו אלי.
כמובן שלא חזרו אלי. שלחתי שני פקסים (הראשון ב2.11 והשני ב5.3) דרך מערכת ממוחשבת כך שיש לי הוכחות לשליחת הפקסים ולמספר הנכון.
אתם יכולים להבין שתשובה ותגובה עדיין אין.
אם מדובר בפערים במדידה, מדוע לא לציין זאת כפערי מדידה? בנוסף, לפי רחלי החישוב נעשה כנראה לפי הפער הכולל של כל הדירות במתחם (63 כאלה) וחלוקה שווה של הפער הכולל לכל דירה ולא מדידה עבור כל שעון בנפרד.
כמובן שכל מסמך שצוין כאן אני יכול להעביר לכם, כולל את הפקסים המקוריים ששלחתי (המערכת שולחת למייל עותק PDF).
תודה מראש
כספי סוג הנזק :
קבלת תשובה לשאלותי בנוגע לאיך מחושבת צריכה משותפת ובגין מה. ובאם זו אינה תקנית - החזר כספי פתרון נדרש :

מי מודיעין שירות לקוחות

, תגובה:
עו"ד יפית קורן - ממונה שם ותפקיד:
לתושב המלין נשלח ביום 5/3/12 מכתב תשובה המסביר איך מחושבת צריכה משותפת. הוסבר כי כבר ביום 26/2/12 לאור בדיקה שערך התאגיד התגלתה קריאה לא נכונה באחד המדים הדירתיים בבניין של התושב והדבר השפיע על הצריכה המשותפת של חשבון אוגוסט- ספטמבר 2011 . לאור תיקון הקריאה כבר ביום 26/2/12 ,הצריכה המשותפת ירדה ונוצר לתושב זיכוי. דברתי טלפונית עם התושב היום. וידאתי שקיבל את המכתב ויודע על הזיכוי המגיע לו. תגובה:
התושב ישלם את החשבון הקרוב בקיזוז הזיכוי המגיע לו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה