פרטי התלונה

תלונות מלון אגמים ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לציין שהגענו אני אשתי עם הילד בן שנה ו-8 חודשים ובעקבותינו עוד 2 זוגות נוספים גם הם עם ילדים קטנים במטרה לחגוג יום נישואין לאחר שהרבה זמן לא יצאנו לחופשה ולאחר המון שבחים שקיבלנו על המלון ע"י מכרים שביקרו בו. לאחר דחיות רבות (לא מצאנו זמן מתאים לשנינו לצאת לחופשה מהעבודה באותו הזמן) מצאנו את הזמן להזמין במלון אגמים חופשה. נכנסנו לאתר הרשת וביצענו הזמנה וציינו בהזמנה שאנחנו חוגגים יום נישואין ושאנחנו מגיעים עם תינוק כך שיכינו לנו את החדר כמו שצריך. כמו שציינתי בעקבותינו עוד 2 זוגות עם ילדים הזמינו חדרים וכך ירדנו 3 זוגות לאילת לנפוש. הבעיה החלה איך שהגענו למלון, קיבלנו את החדר לאחר יותר משעה וחצי של המתנה בלובי לצערנו החדר לא היה מוכן כמו שציפינו, לא היה לול (מיטת תינוק) לילד ובשעה 16:00 אחרי שסיימנו להתמקם התקשרתי לקבלה לאחר שהילד לא הפסיק לבכות מרוב עייפות (אפשר להבין אותו אחריי נסיעה של 5 שעות + המתנה של שעה וחצי בלובי עד לקבלת החדר) ובלי קשר הוא צריך לישון צהריים, היה נראה כאילו לא כ"כ ספרו אותנו כי רק לאחר שעה (ב17:00) של בכי וצרחות ולאחר 5-6 טלפונים לקבלה שבהם גם אני כבר איבדתי סובלנות והתחלתי להרים את הקול קיבלנו את הלול, הגיע בחור שם לנו את הלול בפתח הדלת והלך, לא מיקם אותו בצורה נוחה ולא הכניס אותו לחדר אפילו. בנוסף מתוך רשלנות המלון אף אחד לא שם לב שהלול היה שבור, ועקב כך קרה הגרוע מכל הילד קיבל מכה באצבע ירד לו דם (מזל שיש תמונות) לא מספק הבכי והצרחות של עייפות מההמתנה עוד עכשיו צריך להתמודד עם חתך וחבישה של האצבע. כשדיברתי בטלפון עם אחמ"ש בקבלה הוא אמר לי ש"ניתן לפצות אותנו בארוחת ערב על העוגמת נפש" אך הסברתי לו שאנחנו עם עוד 2 זוגות שהגיעו בזכותנו לפה וזה לא נעים שאנחנו הולכים לארוחת ערב בחדר אוכל בחינם ושהם ילכו למסעדה הרי הם באו לאילת כדיי לחגוג את שמחתנו אז הוא ענה לי ש"הוא יכול להביא להם גם ארוחת ערב בחינם אך לא יעשה זאת כי זה לא מה שיוציא אותי מרוצה וזאת לא מדיניות המלון" הודתי לו וכך סיימנו את השיחה. יום לאחר מכן ירדנו שלושת הזוגות לרחבת הבריכה עם הילדים ורמקול קטן שמחובר לטלפון ושמענו מוזיקה שקטה, לאחר כמה דקות הגיע אלינו אחד האחראים ודרש להחרים את הרמקול בטענה שהעירו לנו כבר יותר מפעם אחת מה שלא היה (אולי הוא התבלבל עם אנשים אחרים) והוא לוקח לנו אותו ניסיתי להסביר לו שלא היה ולא נברא ואף אחד לא פנה אליי אך הוא היה בשלו וניסה כמעט בכל דרך לקחת את הרמקול. לאחר כמה שניות כבר התלהטו הרוחות והגיעו עוד עובדים של המלון ואנו אורחי המלון התחלנו להרגיש כאילו צולבים אותנו באמצע הבריכה ממש כך כל מי שעבר במקום או התיישב לייד הסתכל עלינו כאילו אנחנו אחרוני העבריינים ועל מה??? אולי באמת אסור לשבת ברחבת הבריכה עם רמקול אבל אני יכול להבטיח שכמעט כל קבוצה של אנשים שישבה בבריכה גם לה היה רמקול עם מוזיקה והיא הייתה הרבה יותר רועשת משלנו ועוד עישנו נרגילות ושתו אלכוהול עם בקבוקי זכוכית ככה חופשי רק שאליהם אף אחד לא העז להעיר מדוע??? מה היה קורה אם אחד מבקבוקי הוודקה היה נשבר והיו הרבה זכוכיות על הריצפה? יש הרבה ילדים שמסתובבים שם. מיותר להזכיר שאנחנו עם ילדים קטנים ושגם אם אנחנו לא צודקים יש דרך תרבותית לכל דבר, כשהתחלו להתלהט הרוחות הילדים היו מבוהלים מאוד והחלו לבכות מה שלא הפריע לעובדי המלון שמצאו "מטרה נוחה" יחסית. על כל החוויה הלא נעימה הזאת צריך להוסיף שקיבלנו חדר שלא קרוב לקבלה ותמיד כשהיה לנו בעיות במפתח של החדר (מה שקרה ב90% מהמקרים) היינו צריכים לעשות את כל הדרך חזרה לקבלה ולהחליף מפתח, בשלב מסוים אנשי קבלה כבר צחקו עלינו ושהסברנו את הבעיה בקבלה כל פעם מצעו תירוץ אחר, זה היה די מייאש כ3-4 פעמים ביום ללכת לחדר לגלות שהכרטיס לא פותח את החדר ולעשות את כל הדרך לקבלה. מעבר לזה היה גם את בעיית הנמלים שהיו בחדר, התקשרתי 3 פעמים וראיתי שאין תגובה אז פשוט הנחתי לזה מרוב ייאוש. יש לציין שפנינו לא פעם ולא פעמיים לבחורה בשם מיכל קירשנר (מנהלת יחסי ציבור של המלון) שנתנה לנו תשובות שממש לא מספקות ולמעשה די מאכזבות. זאת לא הפעם הראשונה ולא השנייה שאנו נופשים בישרוטל אך בהחלט זאת הפעם הראשונה שאנחנו מאוכזבים וחבל זה עושה שם רע לרשת (צריך לעשות להם הדרכות במלך שלמה או ברויאל גארדן שם יש שירות מעולה). למלון אגמים לא נחזור הריי אף אחד לא רוצה להיתקל בשרשרת אירועים כאלה ובשירות כזה.
לסיכום אומר: חופשה משפילה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון אגמים ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה