רשת מלונות ישרוטל |
שם ותפקיד: |
גברת אליאס הנכבדה, |
תגובה: |
קיבלתי את מכתביך העוסקים בבקשתך לביטול הזמנת חופשתך למלון ישרוטל אגמים, לחודש מאי, ולהלן התייחסותנו:
כמנהלת מחלקת פניות אורחים ברשת מלונות ישרוטל תפקידי לבדוק תלונות מסוג זה ולטפל בהן במטרה למנוע הישנותם ולתת לאורחים מענה והסבר.
ראשית, אבקש להביא לידיעתך, כי הזמנתך בוצעה במסגרת תכנית "כל הקודם" בתאריך 15.11.09 באמצעות נציגת מכירות של "כל הקודם", כאשר הזמנה במסגרת תכנית זו, מאפשרת למזמינים ליהנות ממחירי אירוח נמוכים במיוחד, וכפי שניתן לראות בתקנון התכנית, לאחר ביצוע ההזמנה, אין אפשרות לבצע שינויים בהזמנות שבוצעו במסגרת התוכנית, למעט שינויים המתבצעים בטווח של ארבעה עשר יום מיום ביצוע ההזמנה וכרוכים בתוספת של 5% דמי שינוי ומעבר למחיר המדרג הפנוי ו/או ביטול הזמנה. הנ"ל מצוין בטופס אישור ההזמנה הנמצא ברשותך, ובנוסף, מצ"ב תקנון התכנית- לנוחיותך.
יתרה מזאת, אני מבקשת לציין, כי במקרה דנן המדובר ב"עסקת מכר מרחוק" כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, אשר בהתאם לקבוע בסעיף 14ג(ג)(2) בו, זכות ביטול ההזמנה ו/או שינוייה עמדה לנוחיותך כארבעה עשר יום לאחר מועד ביצוע ההזמנה שלאחריהם אין אנו מחויבים בביטול ההזמנה או בהחזרת סכום כל שהוא ממחיר האירוח ששולם.
על אף הקבוע בהוראות החוק, מבלי שמוטלת עלינו כל חובה שבדין לעשות כן ומתוך תודעת שירות גבוהה, אנו מאפשרים לאורחינו, לבצע שינויים מסוימים, למעט שינויי שם, בהזמנת חופשות גם לאחר ארבעה עשר הימים הנקובים בחוק, כאשר שינויים אלה כרוכים בתשלום בסך 50% מגובה ההזמנה, בעוד יתרת 50% מערך ההזמנה מועברים כזיכוי בהזמנת האירוח הבאה של המזמינים ומעבר למדרג הפנוי וזאת בכפוף לתקנון התוכנית, ( תוקף הזיכוי הינו לשלושה חודשים בלבד).
אשוב ואציין, כי במסגרת תוכנית זו, לא ניתן לבצע שינויי שם ו/או לבטל את ההזמנה גם לא כנגד 50% מערך ההזמנה.
אבקש עוד לציין, כי במסגרת התכנית הוצעו לכם מחירים מוזלים במיוחד, וזאת כנגד ביצוע הזמנה מראש שאינה ניתנת לשינוי, אלא בהתאם להוראות החוק ולמדינותינו.
עמדה בפניך האפשרות לבצע את ההזמנה במסלול רגיל ובמחירים רגילים, במסגרתה ניתן לבצע שינויים בהזמנה. כמובן שלא לא ניתן ליהנות מן המחיר הנמוך, אך לא לקבל את יתר תנאי התכנית.
לאור האמור לעיל וחרף נסיבות ביטול הזמנתך, קרי, אירוע משפחתי, לא נוכל להיענות לבקשתך ולבטל את הזמנתך המקורית למלונינו, כפי שהוסבר במהלך שיחתך עם רכזת תכנית כל הקודם- הגברת רונית בוטביה.
יחד עם זאת, ובהמשך לשיחתכן הטלפונית מיום 23.03.10, אשמח לאשר לפנים משורת הדין דחייה למועד חלופי בטווח של שנה מהיום ובכפוף לדמי שינוי בסך 25% מערך הזמנתך המקורית ומעבר למדרג הפנוי בתאריך בו תבחרי להגיע- דבר המאושר, כאמור לעיל ב- 50% דמי שינוי ולתוקף זיכוי של שלושה חודשים בלבד.
צר לי, כי חרף מאמצינו לבוא לקראתך, לא הצלחנו לעמוד בציפיותיך.
אנו, נשמח באם תשקלי בשנית החלטתך, שכן נשמח לעמוד לשירותך ולעדכן את הזמנתך לתאריך חלופי.
אנו מקווים, כי הבהרת המדיניות והשיקולים העומדים מאחורי תכנית "כל הקודם", מסבירים את עמדתנו, ומקווים לראותך עמנו בחופשותיך הבאות.
אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בטלפון 6303363- 08.
בברכת חג שמח,
|
פתרון: |
|
|