פרטי התלונה

תלונות מלון אגמים ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה באתר כל הקודם זוכה ישרוטל נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לישרוטל יש אתר " כל הקודם זוכה" שמטרתו שכל מי שמזמין חופשה מראש ומשלם מראש "זוכה" למחיר הטוב ביותר אני כל שנה מזמינה נופש פעמיים בשנה דרך אתר זה בהנחה שאני מרויחה חופשה הכי מוזלת . באפריל הזמנתי נופש למלון המלך שלמה מראש ושילמתי על כך מראש הנופש לזוג + תינוק עלה לנו 2466 ש' נכנסתי היום לאתר של ישרוטל הרגיל על מנת לבדוק אופציה להזמין חדרים בחגים לכל המשפחה ועל הדרך בדקתי כמה הנופש שהזמנתי עולה ומה ההפרש במחיר ולתדמתי ודאבוני ראיתי שהנופש זול ב-500 ש' התקשרתי לשרות לקוחות שלהם דיברה איתי בחורה בשם טליה ואחכ דניאל ואמרו שאין מה לעשות ונתקעו עם חדרים אמרתי להם שזה לא בסדר שהם כותבים שזוכים במחיר המוזל ביותר ולבסוף יש הפרש כזה משמעותי של 500 ש' ולדעתי מין הראוי לקבל פיצוי כלשהו במחיר שאני הזמנתי יכולתי לקבל פנסיון מלא ולא ארוחת בוקר בלבד ביקשתי ממנה לדבר עם אחראית אמרה שהיא לא יכולה לדבר בטלפון אפשר לפנות אליה בפקס בלבד כתבתי לגב' ורד פקס עם כל ההשתלשלות וביקשתי שתחזור אליי ולדעתי מגיע לי הסבר ופיצוי כי הם מטעים את הצרכן אני מעולם לא בדקתי וכנראה זה חא כזה אטקטיבי וזול כמו שהם מבטיחים הגברת קיבלה את הפקס יש לי אישור על כך אבל כמובן שלא חזרה אליי כתבתי גם תלונה באתר ואף אחד לא טרח לחזור אליי . אני יודעת אני יותר לא אמין חופשה בישרוטלאם זה השרות שלהם וכדאי מאוד להזמין בדקה ה-90 ולא מראש
עוגמ נפש סוג הנזק :
פיצוי לשדרוג לפנסיון מלא כפי שהיה עולה לי אם הייתי מזמינה סמוך לנופש ולךא משלמת מראש פתרון נדרש :

מלון אגמים ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה