פרטי התלונה

תלונות טרמינל מחשבים ומולטימדיה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר חדש באחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניותר נס ציונה כתובת:
קניותר נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחודש בערך עכבר אלחוטי למחשב תוצרת לוגיטק. עכבר מבין אחד הסוגים הטובים יותר, 140 ש"ח.
מאחורי אריזת המוצר מצויין שיש אחריות למשך שנתיים . לאחר שימוש של שבועיים בערך, התקלקל המוצר. פניתי לחנות ממנה רכשתי את המוצר ב 31/7/14, והם אמרו שמוצר כזה שולחים למעבדה לתיקון/בדיקה. שאלתי כמה זמן, אמרו לי בין שבוע לשבוע וחצי. מקסימום שבועיים. התקשרתי היום לחנות לשאול מה קורה עם המוצר, ואמרו לי שרק היום נלקח ע"י הסוכן למעבדה, וזה יכול לקחת חודש עד שיחזור לחנות.
ביקשנו יפה שאם זה לוקח הרבה זמן, שיתנו לנו מוצר חלופי , מהסיבה שמוצר כזה לא אמור להתקלקל, בטח שלא אחרי שבועיים, וגם בגלל שיש להם בעיה עם הסוכן שלא מגיע בתדירות גבוה לחנות.

אני רוצה לשאול - האם זה שירות שאנחנו צריכים לקבל במדינה שלנו. האם אין זה הגיוני להבטיח שמכירת המוצרים הם איכותיים , האם ככה צריכים לנהוג סוחרים ? לא הגיע הזמן לשנות מדיניות ולשנות קצת יותר את ההגינות כלפי הצרכנים ?
האם לקוח צריך להמתין כ"כ הרבה זמן עד שיקבל את השירות המגיע לו ?
מה קורה במדינה שלנו עם השרות ללקוח !, רק למכור יודעים! ? לתת מענה ושרות לשביעות רצון הלקוח - הם לא מכירים את המושג ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מוצר חדש או חלופי פתרון נדרש :

טרמינל מחשבים ומולטימדיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה