פרטי התלונה

תלונות CNM

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום לאחר ביטול נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כארבעה חודשים מחשב ב5 תשלומים באתר של http://www.cnm.co.il, יום לאחר מכן חבר שלי הלך לראות את המחשב, זה לא מצא חן בעיניו והוא ביטל לאלתר את הקניה, האחראי שהיה שם אמר ש"זה בסדר" ואין צורך בשום מסמך,
אני סמכתי עליהם בעיניים עצומות ואפילו לא בדקתי, אך לאחר 4 חודשים ראיתי במקרה שהם גבו כבר 4 תשלומים וזאת לאחר הבטחה ש"יהיה בסדר"
פניתי אליהם והם כמובן שולחים אותי מאחד לשני מטלפון אחד לשני, שלחתי אימייל הם כמובן לא חזרו, לא נותרה לי ברירה אלא לפנות אליכם.
טרטור טלפונים סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

CNM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה