פרטי התלונה

תלונות CNM

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניתי מוצר דרך האינטרנט וקבלתי משהו אחר וחסר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פאור דיסק ישראל בע"מ דיזינגוף סנטר ת"א טל-03-6202133 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4-4-06 בצעתי רכישה דרך האינטרנט למוצר בשם "מתאם חיצוני ide-usb2
המוצר הגיע אליי לאחר מס ימים דרך דואר רשום כאשר לקחתי אותו ופתחתי הסתבר לי כי הגיע מוצר דומה (למה שנראה באתר )מהרתי והתקשרתי לחנות ששיווקה לי אותו דברתי עם אדם בשם אייל והוא אמר לי שהוא מצטער אבל זה מה שהזמנתי לאחר ויכוח של מס דקות הוא אמר שאזלו להם השנאיים ובעוד שבוע יהיה להם והוא ישלח לי כעבור שבועים ראיתי כי לא הגיע דבר צלצלתי שוב ודברתי עם אייל והוא אמר כי אינו יודע מתיי יגעו השנאים הוא גם הציע לבטל את העסקה רק שאני יביא את המוצר אליו (לת"א ואני גר ברחובות) אמרתי לו כי אני מעונין במוצר רק שישלח לי את מה שחסר והוא אמר "אין בעיה ברגע שיגיע" מאז אני מנסה לתפוס את אייל בטלפון של החנות ובכול פעם אחת הבנות או מי שעונה אומר לי להשאיר טלפון כי אייל עסוק אך מה לעשות הוא לא חוזר אליי יש מוצר שהוא חצי מוצר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
או לשלוך את החלק החסר או לבוא ולקחת את המוצר ולזכו פתרון נדרש :

CNM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה