פרטי התלונה

תלונות ניו בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ערכת מסננים למערכת טיהור מים בשיטת אוסמוזה הפוכה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' העבודה 12, כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי אצלם מסננים להחלפה דרך האינטרנט (התשלום התבצע דרך הטלפון באמצעות כרטיס אשראי). ווידאתי בפירוש מול הנציגה שדיברה איתי בטלפון שהמסננים יהיו אמריקאים.
אספתי את המסננים מסניף הדואר והתאכזבתי לגלות כי המסננים שנשלחו הם מסננים סיניים.
בנוסף, למרות שמובטח במסך דרכו ביצעתי את ההזמנה לא צורפו הוראות התקנה.
ואם זה לא מספיק, המסננים הוכנסו לתוך קופסה לא מתאימה שהייתה קטנה מדי, ללא הגנה, וככל הנראה נפגעו במהלך המשלוח.
בקיצור עבודה בעיניים.
פניה בפקס ובמייל לא נענתה. אחרי פנייה טלפונית שלחו טכנאי עם מסננים "אמריקאיים" אבל כשהוא הגיע הסתבר שהמסננים אותם המסננים הסיניים. מה שכן הרווחנו התקנה "חינם" (המתקין אגב, ברמה נמוכה ביותר).
וגם פגיעה באיכות ו סוג הנזק :
לא להזמין בחברה זו/לשלם מראש. הייתי שמח אם היו מחל פתרון נדרש :

ניו בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה