פרטי התלונה

תלונות ניו בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בחוזה שרות נושא התלונה:
ברנר שמואל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
העבודה 12 ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי חוזה שירות הזמנתי טכנאי שלקח את המכשיר למעבדה
עברו כבר 18 יום של קייץ חם וטרם קבלתי את המכשיר חזרה.
בטלפון הם אומרים שזה בטיפול
שרות על הפנים חבל לעשות ביטוח מזלזלים בלקוחות.

שמואל ברנר
טל:0504122755- 02-5376050
אין מים קרים לציבור לשתיה סוג הנזק :
לעמוד על ההיתחיבות לתת שרות ע"פ חוזה שירות פתרון נדרש :

ניו בר שירות לקוחות

, תגובה:
גילה - מנהלת שירות שם ותפקיד:
מתקן השתיה דגם קולר נלקח למעבדה ביום 28.7.09 . הוסבר ללקוח כי תיקון מעבדה אורך לפחות 14 ימי עסקים. אנו עומדים בלוח הזמנים או לכל היותר איחור של יום אחד , (המתקן חוזר ללקוח לאחר תיקון מחר . אנו מבינים כי מדובר בתקופה חמה בה נידרש המתקן בדחיפות. יחד עם זאת, בתקופה זו יש ריבוי של פונים ואנו משתדלים לספק מענה לכולם. תגובה:
הלקוח יקבל את המתקן במועד ובלוח הזמנים שהתחייבנו 14 ימי עבודה.(הלקוח כבר תוזמן למחר) אנו מבינים כי בימי הקיץ כולם מבקשים פיתרון מידי. אנו עושים מאמץ לרצות את כולם . במקים בהם לקוחות מבקשים מתקן חלופי , אנו מציעם להם פתרון ביניים עד לאספקת המתקן המקורי, במחיר של קריאת שירות בלבד 190 ש"ח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה