פרטי התלונה

תלונות ניו בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמודה בהתחייבויות ובתנאי הביטוח, התנערות מאחריות.: נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי בר מים מחברת טבע בר (יוגל שיווק מי טל בע"מ, ח.פ. 512421520) בשנת 2008. ב 11 ליולי 2010 הייתה תקלה בבר (נזילה), פניתי לשירות והציעו לי לרכוש ביטוח לבר מים שברשותי בעלות של 49 ש"ח לחודש ל 36 חודשים (סה"כ 1764 ש"ח). הביטוח כלל החלפת מסננים אחת לתקופה, תיקון ושירות מלאים. במעמד מכירת הביטוח נאמר לי שכל דבר שקורה לבר הוא באחריות וכדי לשכנע אותי לרכוש את הביטוח אף אמרו "אפילו אם גוף החימום בבר נשרף, את תקבלי מתקן חדש" וזאת הסיבה העיקרית שבגללה עשיתי את הביטוח. התשלום בגין הביטוח נגבה בעסקה אחת ב 36 תשלומים (ולא כמצופה חודש בחודשו).
במהלך תקופת הביטוח החליפו לי מסננים 3 פעמים. לאחרונה התקשרו וביקשו לחדש את הביטוח אך לא הסכמתי. לפני מספר חודשים התחיל הבר לנזול והחל להופיע לכלוך במים. הזמנתי טכנאי מספר פעמים, בפעם הראשונה הטכנאי לא מצא את הבעיה ואמר לי לחכות לפעם הבאה. בפעם השנייה הטכנאי החליף ברז שהיה שבור (ההחלפה לקחה כמה ימם שבהם הייתי בלי בר מים), "ניקה" את הבר (ע"י מזיגה של מים פעם אחת מהבר). כשביקשתי מהטכנאי לנקות אבנית מהמיכלים נאמר לי שלא מנקים אבנית, יתרה מזאת, יתכן ויש סדקים קטנים שיתחילו לנזול אם ננקה את האבנית. עם זאת, הטכנאי בכל הכוח ניסה למכור לי מסנן מים חדש עם "אוסמוזה הפוכה" (למרות שאותו טכנאי של אקווה בר אפילו לא ידע להסביר מה פירוש המושג אוסמוזה). לצערי הלכלוך לא נעלם והופיע לסירוגין, התקשרתי לחברה וגם שם אמרו לי ש"זה בסדר" ואמרו לי למזוג ליטר אחד של מים מכל ברז בפעם אחת וזה יפתור את הבעיה וכך עשיתי. לצערי לא כל לכלוך במים נראה ואני לא יכולה להיות בטוחה ב 100% שאני שותה מים נקיים.
לפני חג השבועות הבר הפסיק לחמם והתחיל לקצר. יצרתי קשר עם חברה על מנת להזמין טכנאי במסגרת הביטוח. להפתעתי הרבה, נאמר לי שהתקלה המתוארת אינה במסגרת הביטוח, כי כנראה הבר נשרף. עם זאת כדי לפתור את הבעיה, הנציגה (נטלי) הציעו לי לעשות ביטוח חדש שהוא כן יכלול את התיקון (הלא זה אבסורד?). לאחר שהסברתי שהביטוח שרכשתי בעבר ושעדיין בתוקף ("ביטוח זהב מלא") ואמור לכלול תיקון גיליתי את כל הפרטים חדשים הנ"ל:
1. חברת טבע בר לא קיימת עוד, וקבוצת אקווה בר (כנראה ניו בר מערכות מים מתקדמות בע"מ) רק מעניקה שירות ללקוחותיה של טבע בר. למרות שמבדיקה שלי ברשם החברות עולי כי חברת יוגל שיווק מי טל בע"מ, ח.פ. 512421520 עדיין פעילה וכתובתה החורש 36, באר שבע. חשוב לציין שהטלפון של טבע בר מפנה לאקווה בר.
2. מתברר שנציגת אקווה בר שאיתה שוחחתי מספר פעמים (נטלי) "במקרה" גם עבדה בעבר בטבע בר (בהנהלת חשבונות, לדבריה) ועכשיו עברה לאקווה בר לשירות לקוחות (למרות שהחברה הקודמת הייתה ממוקמת בבאר שבע וחברה החדשה בראש העין).
3. כשאמרתי שעניין לא מוצא חן בעיני, אמרה לי נטלי לפנות לטבע בר. וכשאמרתי לא איך אפנה אם לפי דבריה עצמה החברה לא קיימת עוד, אמרה לי "תפני לחברת האשראי שלך" (לצערי התשלום כבר שולם במלואו לפני תום 36 חודשים עקב שינוי כרטיס אשראי). כמובן שתשובה כזאת לא מספקת ואף מרגיזה.
4. כשביקשתי לעיין הסכם העברת שירותים בין טבע בר לאקווה בר, נאמר לי מפורשות שזה לא מענייני. וכך יוצא שאני לקוחה של טבע בר, העבירו אותי לחברת ניהול אחרת ללא ידיעתי ומסרבים לתת לי את הטיפול המגיע לי.
חשוב לציין שבאותם פעמים שהטכנאי הגיע לבצע תיקונים,החלפת מסננים הוא לא תמיד השתמש בהזמנת עבודה ואם כן השתמש, אז עשה זאת עם חשבוניות ודפי הזמנות של טבע בר (יוגל שיווק מי טל בע"מ, ח.פ. 512421520). בנוסף, אין תיאום בין הטכנאים למוקדנים כי קרה פעמיים שהמוקדנית של אקווה בר (נטלי) לא ידעה שהטכנאי אמור להגיע או איזה טיפול הוא ביצע. נציגה מאקווה בר טענה הוא לא החליף מסנן כשהטכנאי עצמו אמר שהחליף, אחד מהם בטוח טועה (במקרה הטוב).
לאחר שיחה קצרה וויכוח עם נציגת אקווה בר (שבקושי נתנה לי לדבר), הוסבר לי שאם לא אעשה ביטוח דרך אקווה בר (בעלות של בר חדש בחברה מתחרה) אין לה איך לעזור לי, היא לא יודעת מה הבטיחו לי בטבע בר וזה לא מעניין אותה. היא אומנם יכולה לשלוח טכנאי אבל זה לא יפתור את הבעיה.
לסיכום, לאחר מספר בדיקות עולה כי אתר של חברת טבע בר הינו אתר מכירות ועדיין פעיל, הטלפון מוביל לקבוצת אקווה בר. אתר של אקווה בר מייצג גם את טבע בר. חברת טבע בר הינה עדיין חברה פעילה אך מובילה לקבוצת אקווה בר. הבלגן הנוצר פה בכל שמות החברות וההעברות אחריות מעורר חשדות רבים וכנראה מיועד לבלבל לקוחות ולהתנער מאחריות.
אני אשמח לקבל טיפול שמגיע לי במסגרת הביטוח שעדיין בתוקף עד ה 11 ליולי 2013 ולא מוכנה לוותר לחברה שפשוט לא מעוניינת לעמוד בהתחייבות שלה בגלל שתקופת הביטוח שלי עומדת להסתיים ואני לא מעוניינת לחדש. כך מנהגות רק חברות חובבניות שלא מוכנות לקחת אחריות על מעשיהן והבטחותיהן.
כספי סוג הנזק :
החלפה של בר המים לבר חדש פתרון נדרש :

ניו בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה