|
|
|
|
|
|
אי הודעה על הקדמת טיסה |
נושא התלונה: |
לב דורון |
שם/כינוי: |
יום שני 10 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שמריהו לוין 2 חיפה 04-8626111 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אישתי ואני קנינו באמקס טרוול כרטיסי טיסה הכוללים מלון בכריתים בחופשת הפסח
עקב אי הודעה של אמקס על הקדמת הטיסה ב3 שעות לפני שנמסר לי בבדיקה שעשיתי יום קודם, נגרמו לי הוצאות ישירות ועקיפות בסך כולל של כ 2000 שקלים הנובעים מתשלום חניה וגרירה בחניון טווח קצר בשדה התעופה בן גוריון שם . נאלצתי לחנות שם כי החניון קרוב לטרמינל כדי לא לפספס את הטיסה אליה הגעתי באיחור.
הוצאות נוספות היו בגין זה ששכחנו תיק עם בגדים ומצלמה בבית בגלל החופזה ונאלצנו להשלים את החסר בקניה בכריתים. מנכל אמקס מר צבי קנור, מודה בכך שלא הודיעו לי על ההקדמה, אך מסכים לשלם לי 250 שח בלבד. אני דרשתי ממנו לפחות את הוצאות החניה והגרירה בסך 520 שח אך הוא אינו מוכן להחזיר סכום זה ומפנה אותי לחברת הצ'רטר. אודה לכם אם תפרסמו את התלונה ותתערבו לקבלת הפיצוי על הנזק הישיר
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של 520 שח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמקס טרוול שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|