פרטי התלונה

תלונות אמקס טרוול

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הודעה על הקדמת טיסה נושא התלונה:
לב דורון שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שמריהו לוין 2 חיפה 04-8626111 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אישתי ואני קנינו באמקס טרוול כרטיסי טיסה הכוללים מלון בכריתים בחופשת הפסח
עקב אי הודעה של אמקס על הקדמת הטיסה ב3 שעות לפני שנמסר לי בבדיקה שעשיתי יום קודם, נגרמו לי הוצאות ישירות ועקיפות בסך כולל של כ 2000 שקלים הנובעים מתשלום חניה וגרירה בחניון טווח קצר בשדה התעופה בן גוריון שם . נאלצתי לחנות שם כי החניון קרוב לטרמינל כדי לא לפספס את הטיסה אליה הגעתי באיחור.
הוצאות נוספות היו בגין זה ששכחנו תיק עם בגדים ומצלמה בבית בגלל החופזה ונאלצנו להשלים את החסר בקניה בכריתים. מנכל אמקס מר צבי קנור, מודה בכך שלא הודיעו לי על ההקדמה, אך מסכים לשלם לי 250 שח בלבד. אני דרשתי ממנו לפחות את הוצאות החניה והגרירה בסך 520 שח אך הוא אינו מוכן להחזיר סכום זה ומפנה אותי לחברת הצ'רטר. אודה לכם אם תפרסמו את התלונה ותתערבו לקבלת הפיצוי על הנזק הישיר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 520 שח פתרון נדרש :

אמקס טרוול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה