פרטי התלונה

תלונות אתר לירה

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לקבל חזרה דיסקים שהגיעו עם הדפסה פגומה נושא התלונה:
שמעוני נוית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏02 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
lira.co.il כתובת:
דרום ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך אתר לירה דיוידים לצריבה + הדפסה עם לוגו החברה שלי עליהם.
בעל החברה ביקש ממני לשלוח לו קובץ psd שיוכל לסדר לי את ההדפסה בדיוק לפי הגודל שצריך,לאחר מכן שיכנע אותי שלא לראות דוגמא לפני הדפסה תוך התחייבות שאין בעיה בגרפיקה והכל הודפס בצורה מושלמת. לאחר שהתלבטתי הסכמתי לבסוף כיהדיסקים היו לי דחופים, ולא רק שהם הגיעו באיחור, ההדפסה והלוגו שלי!! היו חתוכים לגמרי ומה שהובטח לי היה שקרי. אתר לירה מתחייב להחזיר כסף כשאתה מקבל מוצר פגום ומצהיר על כך באתר שלו, אך כשהתקשרתי אל מנכ"ל "החברה" מר עמית,הוא צרח עליי ,פגע בכבודי וטרק לי את הטלפון בפנים תוך צעקות שאני כבר לא אהיה לקוחה שלו ושהוא לא צריך לקוחות לא מרוצים.....אתם מבינים.? 600 שקלים יצאו מכיסי ,קיבלתי מוצר פגום ואפילו חשבונית מס הוא לא נתן לי (כשביקשתי חשבונית הוא אמר שישלח כבר בדואר.) אך לא דובים ולא יער, אין עם מי לדבר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

אתר לירה שירות לקוחות

, תגובה:
עמית מירז - בעלים שם ותפקיד:
שלום רב,



האתר לירה קיים כשלוש שנים ועושה את מירב המאמצים על מנת לספק את השרות הטוב ביותר ללקוחותיו, האתר משרת אלפי לקוחות ומתמחה בעיקר בתחום ההדפסות על דיסקים ומדיות לצריבה ממגוון גדול של יצרנים מובילים.

תלונתה של גברת נוית שמעוני מחברת "אבועגלה" מוכרת לנו.

להלן פרטי המקרה:

גברת שמעוני הזמינה מאיתנו עבודת הדפסה על דיסקים.
הובהר לגב' שמעוני שמכיוון ואין אנו עוסקים בתיקוני גרפיקה אלא הדפסה בלבד יש באפשרותה לקבל דוגמת הדפסת דיסק במשלוח על חשבוננו (בהתאם למדיניות שלנו).
גב' שמעוני החליטה לותר על זכותה זו בטענה כי היא לחוצה בזמן ושהיא סומכת עלינו ועל המקצועיות שלנו.
למרות הסעיף הקודם, אנו הודענו לה שעבודתה מורכבת ומחייבת בדיקה של דוגמא, נווית סירבה לכך והאיצה בנו ואמרה שהיא חייבת את העבודה במהרה.
אנו נאותנו לבקשתה והדפסנו את הדיסקים וההדפסה יצאה באיכות גבוהה ביותר ועל כך תעיד גברת נווית.


למרות הסכמתה ואישורה של גב' שמעוני לקבל את עבודת ההדפסה ללא דוגמה, גב' שמעוני החליטה לאחר שקיבלה את הדיסקים שחלק מהכובע של דמותה
בהדפסה על הדיסק חסר (כ 3-4 מילימטר בסך הכול) ולפיכך היא מבקשת עבודה נוספת מאיתנו ללא כל תשלום מצידה.

הסברנו לה שהיא אישרה לנו להדפיס ועבודת הדפסה היא בלתי הפיכה (ישנן עלויות רבות בהליך ההדפסה כולל הדיסקים וכדומה).

נוית מייד פרצה באיומים שכמותם לא שמענו במשך שלוש שנות קיומינו, למרות זאת עדיין הבלגנו והסכמנו לבצע לה עבודה נוספת ב 20% הנחה.

גברת שמעוני לא הסכימה, המשיכה באיומיה ל"הרוס ולהשמיד" אותנו כדבריה, נווית לא הסתפקה בזה אלא שלחה את שותפה אשר השאיר לנו איום בטלפון.
למרות הבוטות של חברת אבועגלה והעומדת בראשה גברת נווית שמעוני, חברת לירה מוכנה כמחווה של רצון טוב לבצע עבור חברת אבועגלה את העבודה שוב בהנחה גבוהה של 20%.

אנו מוכנים לשלוח לכם עותק של הדיסק שלה על מנת שתראו בעצמכם את רמת הגימור והדיוק בעבודה שהדפסנו עבורה, חברת לירה משתמשת במכונות הטובות

ביותר הקיימות בשוק ומקפידה על איכות המוצרים אותם אנו משווקים.



בברכה,



עמית מירז

בעלים

לירה

www.lira.co.il

תגובה:
הנחה של 20% להפקת עבודה נוספת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה