פרטי התלונה

תלונות דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת חשבוניות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת דרך ארץ יש כנראה גיבוי בחוק המאפשר לה להתנער מכל אחריות כלפי לקוחותיה. לא יתכן שנשלחו אלי 6 חשבוניות שונות (לדברי המוקדנית שענתה לי היום), על 4 נסיעות בתאריכים שונים, לשתי כתובות שונות (החשבוניות הראשונות נשלחו לכתובת אחת, ושנה וחצי אחר כך עוד 4 על נסיעות שונות לכתובת אחרת אליה עברתי), ואף אחת לא הגיעה. הבעיה היא לא בכתובת, שהרי מדובר בשתי כתובות שונות, אליהן קיבלתי באופן סדיר את כל דברי הדואר האחרים (כולל דואר שנשלח ע"י משרד התחבורה). הבעיה היא גם לא בי, מכיוון שאת הכתובת החדשה עידכנתי מספר שבועות לפני ביצוע הנסיעה. לא נראה לי שבחברת דרך ארץ עושים מאמצים מספקים לדאוג שהלקוח ישלם בזמן. בפעם הראשונה שלא קיבלתי חשבוניות נאמר לי "בנסיעה הבאה תתקשרי ותשלמי ישר". זה מה שעשיתי, רק שלצערי לא היה מענה אנושי בשעות שהתקשרתי. כשניסיתי לשלם דרך המענה הממוחשב הדבר לא היה אפשרי מכיוון שלא היו בידי מספרי החשבוניות.
אני לא רוצה הסבר בנוסח של "שלחנו ולא שילמת". אני רוצה הסבר מפורט לשאלות הבאות:

1. מדוע לא ניתן לשלם במענה הממוחשב באמצעות מספר רכב? או לפחות לברר את מספרי החשבוניות באמצעות מענה זה, על מנת שגם אותם אנשים שלא שלחתם להם חשבוניות יוכלו לשלם בשעות שהמענה האנושי לא עובד.
2. מדוע לא מצויין בשום שלב של ההתקשרות הטלפונית איתכם שניתן לבדוק את מספרי החשבוניות גם דרך אתר האינטרנט שלכם? האם הדבר בכלל נכון? ואם כן למה אתם לא מיידעים את הציבור?
3. מה הם האמצעים בהם אתם נוקטים על מנת לוודא שהחשבוניות אכן נשלחות ללקוח?

בשורה התחתונה הרושם שלי הוא שאתם לא ממש מתאמצים לעזור ללקוחות שלכם לשלם את החשבוניות בזמן מכיוון שדאגו לתת לכם לגבות ריביות מטורפות על פיגורי תשלום. זו הסיבה שאתם מרשים לעצמכם להחזיק מענה אנושי שפועל פחות מ12 שעות ביממה. זו גם הסיבה שאתם לא טורחים לפרסם את העובדה שניתן לבדוק את החשבוניות באינטרנט, ובוודאי שזו הסיבה העיקרית שבגללה באורך פלא דווקא את החשבוניות שלכם אני לא מקבלת.

אני מצפה לתשובה עניינית ורצינית.

דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
עמנואל שוראקי שם ותפקיד:
הגעת בטעות לדרך ארץ בטחון בע"מ תגובה:
טעות בכתובת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה