פרטי התלונה

תלונות דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מחפירה ומבישה של משבץ המשמרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב המלאכה 1 אשדוד כתובת:
רחוב המלאכה 1 אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
דרך ארץ היא חברה של אבטחת טיולים, אשר אני עובד בה באופן לא קבוע, היות ואני סטודנט.
ישנו בחור שהוא משבץ לטיולים ושמו אייל, אייל כבר לא ילד אך התנהגותו מראה לנו קצת אחרת.
בד"כ כאשר מדברים איתו בטלפון הוא מדבר בצורה של זלזול דבר אשר פוגע.
ביום ראשון ה- 06\05\21 זה הגיע לשיא חדש וזה המקרה:
טילנפתי בשעות הבוקר למר אייל לשאול על אפשרות לטיול ביום ג' בבוקר מפני שבשעה 3 בצהריים מתחיל לי שיעור, רציתי לשאול אם יש טיול שמתאים , במידה ולא אז לא נורא כי זה מגביל ואין לי זכות לדרוש כזה טיול אלא רק לבקש.
אייל הודיע שאכן יש לו טיול ביפו עד שעה 14:00 הדבר נראה לי בסדר ואז שאלתי לוודות שהחזרה עם נהג(לטיול בד"כ יוצאים מס' מאבטחים ולעפמים חוזרים עם נהג של החברה שהוא גם מאבטח ולפעמים עצמאית) אייל ענה שהוא לא חושב שהחזרה עם הנהג אלא בכוחות עצמנו. אמרתי לו יפה תודה אבל זה לא מסתדר מכיוון שלא אספיק להגיע לשיעור ואז הוא התחיל לדבר בצורה לא יפה שאם זה לא טוב אז אין מה להציע, שהוא לא יודע מה טוב בשבילי ועוד דברים בסגנון, רציתי להגיד לו שלא מגיע לי שהוא ידבר ככה ואז ברגע שהתחלתי לדבר הוא פשוט טרק
(!) לי את הטלפון בפרצוף. לאחר שניה טילפנתי שוב ברגע שהוא שמע את קולי שוב ניתק(!), ואז כמובן טילפנתי שוב רק לאמר משפט אחד לא הספקתי להוציא מילה והוא אמר אל תתקשר לפה יותר אני לא רוצה להעסיק אותך ושוב בצורה לא יפה וכמובן- שוב טרק.אייל צריך להבין שהוא לא בעל החברה, וגם אם הוא לא רוצה לתת לי טיולים זו זכותו המלאה אבל יש דרך לעשות כל דבר ולא לדבר בצורה ברוטלית ולטרוק טלפון בפרצוף- לא כף מתנהג מישהו שתפקידו תואם לאחראי משמרת! נכון שעקב זה שאני יוצא לטיולים לעיתים רחוקות יש לו הזכות לא להעסיק אותי, אבל לא להתנהג בצורה כזו.
גם קרה לי עוד מקרה לפני כשבוע וחצי בו הייתי אמור לעבוד ביום שלישי בבוקר.
הנוהל בחברה הוא שתמיד אחד הנהגים מתקשר למאבטחים יום לפני בשעות הערב ומתאם איתם היכן להיות.
אני מאשדוד והייתי אמור להגיע לצומת כנות ומשם להסתפח לנהג, ביום שני בצהריים דיברתי עם אייל שאלתי מה לגבי מחר, הוא אמר שיודיעו לי בערב( בד"כ יוצרים קשר ב-21:00) אך הגיע ערב-לא דובים ולא יער אף אחד לא יצר קשר, וגם לא היה לי כיצד ליצור קשר עם אייל מפני שאין לי את מספר הפלפון שלו ובמשרד מן הסתם אין אף-אחד בשעות אלו של הלילה.
טילפנתי למחרת לברר את פשר העניין ומר אייל אמר לי בצורה מזלזלת (כרגיל) :
מה אתה נזכר לטלפן רק עכשיו? הסברתי לו שאין לי את הפלפון שלו לא היה לי איך ליצור קשר. ואז אמר אתה בטח לא היית זמין.
אייל,איך אתה מעז להגיד שלא הייתי זמין?! אחרי שאני קובע לי סדר יום עושה תכניות לאותו יום אני מחכה שיודיעו לי מתי מחר להגיע ואתה עוד אומר שלא הייתי זמין.
על המקרה הזה הבגלתי אבל אחרי מקרה יום ראשון בו הוא טרק לי את הטלפון
בפצרוף ככה בלי סיבה, הרגשתי שהייתי חייב לעשות משהו הרגשתי ממש מושפל באותו הרגע.
אם בן אדם מתייחס ככה לאנשים ועוד לעובדים של אותה חברה מקומו לא שם בכלל.
עלבון סוג הנזק :
מקומו של אייל לא שם-אך זוהי החלטת המנהל. אני רוצה פתרון נדרש :

דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
שוראקי עמנואל שם ותפקיד:
אייל סיים את עבודתו בחהרתנו בתאריך 30/06/06
במקומו נכנס לתפקיד אורן סייח - מנהל הלוגיסטי החדש של החברה.
אתה מוזמן לחזור לעבוד בחברתנו כבר עכשיו.
לפי זיכרוני הייתי מאוד מרוצה בתקופה שעבדתה בחברתנו.
תגובה:
.............ל... פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה