פרטי התלונה

תלונות דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מופרזים בגין נסיעות בכביש 6 - חוסר תגובה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בהתאם לתלונה שהכנסתי באתרכם קיבלתי תגובה מהירה מאוד חברת דרך ארץ. כשהגבתי לתגובתם אליהם ישירות באמצעות הדואר האלקטרוני שלהם בתאריך 21.6.06, לא קיבלתי כל תגובה. אבקש את עזרתכם שוב, ע"מ שאוכל לסגור הנושא מולם. אני רוצה לשלם חובי (בגדר ההיגיון) ולהמשיך להשתמש בשירותיהם.
מצ"ב תוכן מכתבי: קריית חיים, ‏21 יוני 2006
מלב
לכבוד
רונית וויס
מחלקת פניות הציבור
דרך ארץ הייווייז מנג'מנט קורפוריישן בע"מ
ת.ד. 246 ראש העין 40800

ג.נ.,

הנדון: חיובים בגין אי תשלום
רכב מס 4361518

ראשית, ברצוני להודות לך על תשובתך העניינית וניכר כי אכן טרחת ובדקת את הדברים, אך לצערי מכתבך ותשובותיך לוקים בחוסר אמיתות, קרוב לודאי מאינפורמציה לא נכונה שהועברה לידיך.

נכון הוא שהנסיעות היו במהלך שנת 2004, על המספר המדויק שלהם איני יכולה להעיד, אך אני רק מצרה שלא ציינת את הסכום הכולל של החיובים עצמם.

כפי שלבטח ידוע לכם חבות ההודעה על שינוי כתובת חל למשרד הפנים וזאת עשיתי עפ"י הדין, בהתאם ליכולות בעקבות "השביתה הגדולה" שהחלה בספטמבר 2004 ונמשכה לסירוגין עד החודשים הראשונים של שנת 2005. אני עברתי מהכתובת של משה שרת בחודש נובמבר 2004 ואז עדכנתי את הדואר העוקב אחרי בסמוך למועד העברה ועל כך גם כן קיבלתם אישור.

אני לא מכירה שום אדם בשם מנחם לוי ומכאן שלא פנה אליכם כזה. טענתך כי לא ניסינו ליצור עמכם קשר נוסף אינה נכונה ועל יש בידי סימוכין המעידים אחרת. במהלך חודש ספטמבר 2004, פניתי אליכם בעצמי ובאמצעות אחרים וביקשתי לברר עניין החוב. מאחר ובתקופה זו לא היו בידי המחאות ו/או כרטיס אשראי, ביקשתי לשלם החיובים באמצעות שוברים בבנק הדואר. נאמר לי כי לא ניתן לעשות זאת עד שלא אעדכן את כתובתי וכי אני לא יכולה לעדכן את כתובתי כי אין ברשותי רישיון נהיגה ועלי להעביר פקס בקשה וכך עשיתי ועותק הועבר אליכם ואל משרד העו"ד לא מכבר.

כמו כן, אכן רציתי ואני עדין רוצה להצטרף כמנויה שלכם, מאחר וברשותנו יותר מרכב אחד ואנו נוסעים לעתים תכופות ביותר לאזור המרכז ודרומה והיינו יכולים להשתמש בשרותיכם, אך אנו נמנעים מלעשות כן.

שוב, מפניות טלפוניות בלבד ומאחר ולא נמסר לי ו/או נשלח אלי דבר גם לאחר עדכון הכתובות שלי, ידוע לי שהעברתם את הטיפול בחובות שלי למשרד עו"ד. רק שמהם לא ניתן לקבל שיתוף פעולה כלל ובכל פעם שמדברים איתם הם זורקים אותנו לעשות את הבירורים עמכם וגם כאשר כבר קיבלנו ממחלקת גבייה שלכם אישור על הפחתת הקנסות/ריביות וכדומה – משרד עו"ד עצר זאת.

לסיכום, אני שוב מזכירה כי איני רוצה ואיני מתכוונת להתנער מאחריותי וכי יתכן ולא עשיתי כל אשר הייתי צריכה ע"מ לשלם את חובותיי. אך מכאן ועד להכפיל את חובי פי 10, הדרך ארוכה מאוד.

שוב, מאחר ואין אני מקבלת כל שיתוף פעולה ומאחר ונראה שכל מה שמשרד העו"ד רוצה לעשות זה למוצא אותי כשעירה לעזאזל ולהוציא ממני כספים מיותרים, אבקשך לשקול בשנית ו/או להעביר אותי לידי הגורמים המוסמכים בחברתכם ע"מ לאפשר לי לשלם את חובי בתוספת קנס הגיוני וריאלי ולהתחיל ולהשתמש בשרותכם בצורה מסודרת ויסודית באמצעות הצטרפות למנוי.

דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
עמנואל שוראקי שם ותפקיד:
אנחנו לא כביש6
אנחנו דרך ארץ בטחון בע"מ
חב' אחרת
תגובה:
רררר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה