פרטי התלונה

תלונות דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מחפיר ובילתי אמין נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ פניתי לדרך ארץ בקשר לתשלום לא ברור עבור נסיעות בכביש 6.ענתה לי בחורה בשם הילה ,לדבריה הנושא בטיפול,יש לבדוק תמונות בארכיון ותוך שבועיים יחזרו אלי.לאחר שלושה שבועות בערך פניתי שוב למוקד,נאמר לי שהנושא עדיין בטיפול.כעבור שבוע בערך שוב התקשרתי,הנושא עדיין בטיפול.לאחר פנייה זו התקשרה אלי הילה ואמרה לי"את כל הזמן מתקשרת,אל תדאגי אני מטפלת בזה". עד היום 23/4/2012 לא קיבלתי תשובה.היום התקשרתי שוב ,ענה לי בחור אדיב ומנומס בשם דניאל.לדבריו הילה התקשרה אלי 3 פעמים ב1,2,3 לאפריל ולא עניתי לה.שקר וכזב,בפאלפון שלי אין שיחות ממספר חסוי שלא נענו בתאריכים אלו.וגם אם היו,מדוע לא להשאיר הודעה? מדוע לא לתת שרות כמו שצריך?חוצפה של מוקדנית עצלנית ולא אמינה.האם עקב החודשיים שחיכיתי לתשובה גובה הכנס עלה?אם כן,זו שערוריה.סביר להניח שלא אסע יותר בכביש 6. עלי לציין שוב את דניאל שהשתדל מאד לתת שרות טוב וענה בסבלנות ,ביושר ובפרוט על טענותי.
עגמת נפש סוג הנזק :

דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה