פרטי התלונה

תלונות ג'רוזל פוסט

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע מוטעה שרות גרוע ואי הסכמה לביטול העסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
* כתובת:
* סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתר תלונה אשמח לעזרתכם
לפני כחודשיים לערך התקשרתי למוקד המכירות בעקבות מודעה המבטיחה חודש חינם.
ענה לי בחור נחמד בשם אפרים (בדיעבד היום אני יודע את שמו) והציע לי במקום החודש חינם לקחת מנוי בסך כולל של 69 ש"ח לשלושה חודשים, וכן הוא הציע לי גם את האופציה לקחת מראש עוד חודשיים במאה שקלים בקירוב(איני זוכר את הסכום המדויק).
הסברתי לאפרים שלמרות המחיר האטרקטיבי הסכום יקר לי ואני לא רוצה לשלם כלל, בסופו של דבר לאחר שהוא שנית חזר ואמר שאם אקח לשלושה חודשים זה יעלה לי רק 69 ש"ח שכן את החודש הראשון חינם ועוד חודשיים אשלם רק על עיתוני סוף השבוע הסכמתי להצטרף למבצע ונתתי את מספר כ.א.
לאחר כמה שבועות הסתכלתי בחשבון ולתדהמתי הרבה גילתי שני חיובים על סך 69 ש"ח כ"א
התקשרתי ב21.5.06 למוקד שירות הלקוחות ושוב לתדהמתי גיליתי שאין מבצע כזה והמידע שקיבלתי לא נכון, ביקשתי מהנציגה שתברר ותחזור אליי אך זה לא קרה.
יום לאחר מכן ב22.5.06 ניסיתי את מזלי והתקשרתי שנית, ענתה לי בחורה בשם שירלי שלאחר שנאלצתי לספר שנית את כל הסיפור שהבטיחה לדאוג שמנהל יחזור אליי.
ביום ה23.5.06 חזר אליי בחור בשם תומר מרגוליס שהציג עצמו כמנהל מכירות של העיתון או כמנהל מכירות בעיתון,וכן אמר שהוא המנהל של אפרים נציג השרות.
תומר התנצל על כך שהיה מידע מוטעה ואמר שזה לא משנה אם אני לא הבנתי או שהנציג לא הסביר טוב אך הייתה אי הבנה והוא רוצה לפצות אותי במתנה.
הסברתי לתומר שאיני רוצה שום מתנה אלא את 69 השקלים המיותרים אשר נגבו ממני, הסברתי שכוונתי הייתה (והדגשתי אותה בפני אפרים בשיחה הראשונה) להוציא אך ורק 69 ש"ח.
בשלב זה של השיחה לצערי תומר שבתחילת השיחה היה נעים מאוד ,נהיה קצר סבלנות ותגובתו הייתה אי אפשר לבטל יש לך התחייבות תראה בחוזה.
הסברתי לתומר שאיני צריך לראות את החוזה ואני מאמין לאחר השיחות שהיו לי עם שרות הלקוחות שאכן המבצע מדבר על 69 ש"ח לחודש אך הסברתי שהייתה כאן טעות ואני רוצה את כספי בחזרה, כמו כן אמרתי שאני מוכן גם לוותר על החודש האחרון של המבצע כך שייצא שקיבלתי חודש ראשון חינם וחודש שני ב69 ש"ח אך איני מוכן לשלם יותר.
תגובתו של תומר הייתה שאם אני מבטל אני משלם את כל המחיר המלא של העיתונים ושהוא לא יכול לבטל, ביקשתי לכן לדבר עם מנהל מעל תומר אך לצערי נעניתי בשלילה, תגובתו של תומר הייתה שאם אני רוצה שאפנה לפניות הציבור.
א. מדובר כאן בהסבר לקוי של אפרים ולכן אין שום סיבה לגלגל עליי את האחריות ואת התשלום
ב. החוזה שאליו תומר נצמד כל כך מכיל גם בין היתר סעיף לגבי חודשיים במחיר של 96 ש"ח שכמובן מוסכם על כולנו שלא הסכמתי לקחתם ולכן גם אם הייתי קורא את החוזה הרי הוא שגוי שכן כמו שהייתי מתאר לעצמי שרשום בטעות 96 ש"ח לחודשיים כך גם המחיר של 69 ש"ח לחודשיים שגוי, ולכן לא הייתי מסתמך על חוזה זה
ג. חורה לי מאוד העובדה שמנהל מודה בפני בשיחה נעימה שאכן כנראה הייתה טעות אך כאשר אני אומר שאני מקבל שהיית טעות אך לא רוצה פיצוי אלא את כספי חזרה אני נתקל בתגובה קשה וקרה של "אין דבר כזה לבטל" ו"אי אפשר לעצור מנוי באמצע, יש לך חוזה וזהו", הרגשתי היא שתומר קיווה שהוא יצליח "לצאת" מן הסיטואציה על ידי פיצוי ולא היה נכון להקשיב כלל וכלל ברגע שסירבתי.
לאחר מכן אכן כתבתי מכתב לפניות הציבור ב4.5.06 מאז לא טרח לחזור אליי נציג מהג'רוזלם פוסט, כמו כן שוחחתי ב2.6.06 עם נציגת שרות שהבטיחה לבדוק בשבילי מדוע לא חזרו אליי מפניות הציבור אך גם טלפון זה מעולם לא הגיע.
לסיכום מדובר על הטעיה ושרות גרוע ,אני לא מבין מדוע הם לא מוכנים לבטל את העסקה ,אני אפילו לא דורש לקבל את כל 3 החודשים במחיר שהובטח והסכמתי כאמור שחודש השלישי יבוטל ולא ישלחו עיתונים אך כאמור גם חודש זה עומד להגמר (כנראה שהם מעדיפים להמשיך לשלוח כדי שלא אוכל לבקש את הכסף בחזרה שכן במקרה של ביטול לפני הזמן הוסבר לי שאצטרך לשלם על כל העיתונים שקיבלתי

תודה
עמרי
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף וביטול העסקה פתרון נדרש :

ג'רוזל פוסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה