פרטי התלונה

תלונות ג'רוזל פוסט

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף שלא כדין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
גביית כסף שלא כדין

אפתח מכתבי בשאלה נוקבת - מה לקוח שלכם צריך לעשות על מנת לקבל שירות???

1. בתאריך 4/8/06 עשיתי מנוי אצלכם. תהליך זה ארך פחות מדקה עם המון נחמדות ואדיבות.
2. הוסבר לי שקיים מספר טלפון נוסף למקרה שתהיה לי שאלה / בעיה – מספר טלפון של מחלקת שירות לקוחות - מספר אשר הוברר לאחר מכן כחסר תועלת.
3. מהר מדי התחוור לי, כי עם מסירת מספר כרטיס האשראי שלי, כל שיחה עתידית שלי עם מחלקת המכירות / שירות לקוחות, תיתקל בתגובה חסרת סבלנות, נימוס או אדיבות .
4. מספר ימים לאחר עשיית המנוי פניתי לשירות הלקוחות לברר דבר מה, לא הצלחתי להשיגם על כן חייגתי למספר בו עשיתי את המנוי. מבלי שהספקתי לומר את דבריי ברגע שהבינו כי מדובר במנוייה, תגובת הנציגה שענתה לי הייתה "אנחנו לא מטפלים במנויים תפני לשירות לקוחות" וניתקה את הטלפון בפניי!!!
5. תגובות אטומות כגון דא הינן מנת חלקי מאז.
6. כאן לא תמו תלאותיי. ניסיתי שוב לחייג ולנסות להסביר מה בעצם אני צריכה ושוב זכיתי לתגובה אטומה - לא הספקתי להוציא מילה מפי ומיד העבירו אותי לשירות לקוחות ושם - כמובן לא ענו.
7. אחרי מאמצים רבים ושיחה עם אחת מהמנהלות אצלכם, זכיתי לקבל תשובה בתוספת התנצלות עמוקה על חוסר ההבנה. ואולם, לא ניתן היה להתעלם מהעובדה שמספר ימים לאחר עשיית המנוי שאלה פשוטה שלי לא נענתה - מה יהיה אם אצטרך יותר מזה? קיוויתי שאולי אכן קרה מקרה בודד של חוסר הבנה, היות שלא יכולתי לתאר לעצמי ששירותיכם באמת כזה מבזה ומזלזל.
8. לצערי התבדיתי.
9. בימים אלו העיתון ממשיך להגיע אלי, כשלמעשה סוכם איתי מפורשות שתקופת המנוי תהיה לשלושה חודשים בלבד!!
10. משמע, לאחר סיום שלושת החודשים הללו עשיתם שימוש בכרטיס האשראי שלי ללא אישורי!! מעולם לא טרחו לציין בפניי שעליי להתקשר אליכם על מנת להפסיק את המנוי!
11. יתרה מזאת, אחת משאלותיי לפני עשיית המנוי היתה האם כרגע מחייבים אותי עבור שלושה חודשים בלבד? נאמר לי שכן! כמה נוח לא להזכיר בפניי עובדה קטנה וחסרת משמעות כמו – נמשיך לחייב אותך אם לא תתקשרי לבטל.
12. מתחילת השבוע, אני מנסה להשיג את מחלקת שירות לקוחות ללא הרף בלא הצלחה. חשוב לציין שהכסף כמובן ממשיך לרדת.
13. הסיפור חזר ועדיין חוזר על עצמו - נאלצתי לפנות למכירות ולברר עימם האם יש איזו דרך להשיג את שירות הלקוחות שלכם. לאחר שעות, כולל שני ניתוקי טלפון בפניי (אני עדיין מזועזעת באיזו חוצפה אתם מעזים ואיך אתם מרשים לעצמכם להחזיק עובדים כאלה!!), בשיחה השלישית הרמתי את קולי. או אז לקחו מספר טלפון ממני, התנצלו והבטיחו שיחזרו אליי עוד באותו יום. כמובן שלא חזרו אליי!
14. התנהגותכם מחפירה ומזלזלת,כאנשי שירות בפרט וכבני אדם בכלל.
15. יום למחרת, ניסיתי להשיגכם שוב ושוב , עד שלבסוף הצלחתי להשיג את שירות הלקוחות שלכם. אלא מה, שירות הלקוחות לא יכולים / יודעים לתת לי מענה ואז שוב להמתין, שוב לא חוזרים, שוב אני מנסה להשיגכם והכי חשוב - הכסף שלי ממשיך לרדת!!!
16. על עוגמת הנפש שנגרמה לי מיותר להוסיף; התדהמה שלי מכמה חברה יכולה להתבזות ולזלזל - אין סופית, אך חשוב מכל; אני מצפה ממך לתשובות הולמות הכוללות בתוכם זיכוי כספי מיידי עבור חיובים שגביתם ללא רשותי וללא ידיעתי.
17. לאחר קבלת זיכוי מלא ומיידי בגין כסף שגביתם ללא כל הרשאה, אשקול המשך צעדיי למולכם.

כספי סוג הנזק :

ג'רוזל פוסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה