פרטי התלונה

תלונות ג'רוזל פוסט

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול ןזלזול נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בנובמבר 2007 התקשרו אליי מטעם העיתון והציעו לי מנוי במגזין לומדים אנגלית לילידים ובתור הורה דאוג קבלתי את ההצעה עלמנת לשפר את האנגלית של ילדי לאחר 3 חודשים ראיתי שהילדים לא נהנים מהמגזין ולא משתמשים בו.
התקשרתי אליהם ובקשתי לבטל את המנוי ולהפתעתי נאמר לי שיש לי התחייבות לשנה , דבר אשר לא צויין בזמן הצעת המנוי ובכל זאת המשיכו לחייב אותי דרך כרטיס האשראי שנמסר להם , המשכתי להתקשר ולריב אתם כל חודש ןלבסוף הם הפסיקו את המנוי ולהפתעתי שוב אני רואה שהם חזרו לחייב אותי אחרי 3 חודשים ושוב פניתי אליהם ואני לא רואה שזה נגמר
חמור מאוד שהם מזלזלים באינטלגנציה של האנשים וחמור מאוד שהם ממשיכם להשתמש בכרטיס האשראי שלי
אגב פניתי לחברת האשראי לבטל את החיוב ועדיין הנושא בטיפול
זלזול סוג הנזק :

ג'רוזל פוסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה