פרטי התלונה

תלונות ג'רוזל פוסט

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה על עיתון לילדים בשפה האנגלית בשם KIDS השייך לג'רוסלם פוסט. התקשרתי לשירות לקוחות פעמיים או שלוש מאז ספטמבר 2008 וביקשתי מהם לבטל את המנוי. בקשתי התקבלה והבטיחו שיתקשרו אלי כדי לבצע את הביטול (ותוך כדי כך ניסו לעניין אותי במוצרים חליפיים). בפועל, עד היום איש לא חזר אלי והכסף ממשיך לרדת מכרטיס האשראי!!! יש לציין שאנו עסוקים ולא זוכרים לנדנד על דבר כזה כל יום - שתיים או שלוש בקשות בתוך חצי שנה היו צריכות להספיק...
אשמח אם התלונה תטופל על-ידכם
כספי סוג הנזק :

ג'רוזל פוסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה