פרטי התלונה

תלונות ג'רוזל פוסט

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוזה התקשרות לא נכון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.

בתאריך 20/4/2009 נוצר קשר עם נציג שירות של העיתון, ארזיאן מיקי, יש לציין כי השיחה התנהלה בנעימות. מיקי הסביר את תנאי ההתקשרות עימכם ובמה זה כרוך, הוא ניסה לשכנע אותי לעשות מנוי לשנה. הסברתי את עצמי שלא מתאים לי לעשות מנוי שנתי מפני שהילדים, להם מיועד העיתון, לא מכירים את עיתונכם, ואני לא יודעת אם הם יאהבו אותו. לכן ביקשתי עיתון ללא התחייבות זמן. בהמשך, ניראה איך זה יתנהל ואז נחליט.
הוא התחייב שאת העיתון נקבל בין התאריכים 6-10 לכל חודש. השיחה התקיימה בתאריך ה- 20/4 ולכן הוא ישלח את העיתון הראשון שיצא באפריל עד ה- 30 לחודש אפריל. עד היום ה- 5/5/2009 לא התקבל העיתון המובטח.
בתאריך ה- 1/5/2009 קיבלתי בדואר את ההתחייבות שנעשתה ביננו ולהפתעתי הרבה, גיליתי כי החוזה נעשה למשך 12 חודשים והמתנה שניבחרה היא חודש חינם (בדיוק מה שלא רציתי). בתאריך ה- 22/4/09 חוייב חשבוני בבנק ב- 19 ₪ עבור מה? (עבור המתנה שלא קיבלתי?).
ביום ראשון ה- 3 במאי התקשרתי למערכת בטלפון 2421* לקבל הבהרה על כל שאלותי. ענתה לי נציגה בשם יעל, ולאחר ויכוח קולני עימה, שכל בקשתי היתה לקבל נציג שירות שיוכל לענות על שאלותיי, היא הודיעה לי כי לא יעזור לי כלום, אני לא יכולה לקבל נציג שירות שיוכל לענות לי, אלא להמתין לנציג שביצע את העסקה שיחזור אלי. זה יכול להיות אפילו עד שלושה ימים.
היום יום שלישי, 5/5/09, אף נציג לא יצר עימי קשר.
השאלה המרכזית שלי היא, איך מתבצע תשלום מראש עבור מוצר לשלא קיבלתי ועבור הסכם שלא היה בהסכמתי?
לא ציפיתי ממערכת של עיתון מכובד לקבל שירות כזה. עבור שאלת הבהרה אני אמורה להמתין בין 3-4 ימים?

אני דורשת לבטל לאלתר את חוזה ההתקשרות ביננו ולהחזיר לי את הכספי בסך 19 ₪ שחוייבתי עבור מוצר שלא קיבלתי.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי והחזרת כספי פתרון נדרש :

ג'רוזל פוסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה