פרטי התלונה

תלונות ג'רוזל פוסט

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזל- גביה דרך כ.אשראי ללא רשותי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר עשיתי מנוי נסיון ל-3 חודשים לגרוזלפ פוסט לייט, בשיחת המכירה הוהר לי כי מדובר בהתחייבות של 3 חודשים מתוכם חודש ראשון חינם, שאלתי את הנציג מספר פעמים לגבי ההתחייבות והוא השיב לי בכל פעם שמדובר במנוי ניסיון ל-3 חודשים סה"כ. נתתי את פרטי כרטיס האשראי של לטובת עסקה של 2 תשלומים בלבד- כך גם הופיע החיוב בכרטיס האשראי- עסקה של 2 תשלומים.
לאחר קבלת העיתון התברר לי כי רמתו נמוכה מידי ביחס האנגלית שלי ולכן חוץ משני עיתונים, אף לא פתחתי שום עיתון נוסף.
משתמו 3 החודשים הופתעתי לגלות חיוב בריכוז החיובים הקרובים בחשבון כ. האשראי שלי.
התקשרתי לשירות לקוחות ולאחר המתנה של חצי שעה ואחרי שמספר עובדים בעיתון העבירו אותי מגורם אחד לגורם שני שלא באופן מנומס במיוחד, הגעתי לנציג שהודיע לי שכך התחייבתי, הבהרתי לו שמעולם לא חתמתי על חוזה מולם ומעולם לא הוסבר לי שיש איזהו התחייבות מעבר ל-3 החודשים, הוא כמובן הודיע לי שמישהו יחזור אלי בעניין.
גם אם יפתר העניין הכספי ולא אחרי הרבה מידי טרטורים, כי מעטים בבוודאי יהיו- גם מול חברת האשראי, אני מתוסכלת מהעובדה שחברות וארגונים מרגישים שיש להם "גישה חופשית" לכרטיס האשראי שלי, ושאי אפשר לעשות שום עסקה בימינו בשום בית עסק מבלי לבדוק בשבע עיניים אם לא במקרה גובים ממך יותר מהמותר
או בכל מקרה מנסים לעשות כן.
אם יש אפשרות הייתי שמחה שמישהו בגרוזלם פוסט ישמע את שיחת המכירה ויראה כמה זהירה הייתי בה מהחשש להתנהגות כזו מצידם.
השבת הכסף במהרה, ללא טירטורים והבהרה לנציגים על חובתם להזהיר את הלקוחות במכירה שהיא מכירה טלפונית פתרון נדרש :

ג'רוזל פוסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה