פרטי התלונה

תלונות ג'רוזל פוסט

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל מנוי למרות שהעיתון לא הגיע . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד. 81, ירושלים, מיקוד 91000 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש חתמתי על מנוי ניסיון בג'רוזלם פוסט אשר הוצע לי בתנאי "מבצע" - חודש ראשון חינם, וכמה חודשים אח"כ במחיר מוזל.

לאחר שבוע בו לא קיבלתי את העיתון פניתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שיש עומס ואקבל את העיתון תוך כמה ימים.
לאחר שבועיים בהם חיכיתי לעיתון פניתי שוב ואמרתי שברצוני לבטל את המנוי לאלתר ונאמר לי שיצרו איתי קשר בתוך 3 ימים...
נציגת החברה יצרה איתי קשר בתום 20 יום ובשיחה אמרה ברוב חוצפתה שאין ביכולתי לבטל את המנוי.
הסברתי לה שמלבד חוסר שביעות רצוני שמהווה לדעתי עילה מספיקה לביטול המנוי בשלב זה,
לפי תנאי החוזה העיתון חייב להגיע אלי תוך 14 יום ומאחר ולא קרה הדבר החוזה מתבטל מאליו.

לאחר שיחה דיי ארוכה שבה התעקשה הנציגה לשכנע אותי להשאר מנוי
הועברתי לבחור נחמד בשם ראיין שטען כי הוא מנהל מחלקת שירות הלקוחות בג'רוזלם פוסט ולאחר שיחה איתו נאמר לי שהמנוי אכן יבוטל.

לאחר כשבוע, התקשר אלי להפתעתי בחור נוסף (אחר) שגם הוא טען שהוא
מנהל מחלקת שירות הלקוחות
וניסה לשכנע אותי לקבל מתנה ולהשאר מנוי,
סירבתי להצעתו ודרשתי כי המנוי יבוטל וכאן יגמר הסיפור.

לאחר עוד כשבוע שוב התקשר אלי בחור אחר (!) וטען אף הוא כי הוא מנהל מחלקת שירות הלקותות של אותו עיתון!!!
לפני שפצה את פיו אמרתי לו בצורה שאינה משתמעת לשני פנים כי איני מעוניין לחדש את המנוי ולא אעשה מנוי לעולם בעיתון זה
ואין אני מבקש כל מתנה אלה שיניחו לי לנפשי.

ביום שלמחרת -ברוב חוצפתם, קיבלתי לתיבת הדואר שלי את העיתון!
אותו עיתון שהסברתי שאין לי כל רצון לקבל לשלושת אנשי המכירות שלפחות שנים מהם שיקרו לי וטענו שהם מנהל מחלקת שירות הלקוחות

נכון להרגע אני לא מצליח ליצור קשר עם מנהל מחלקת שירות לקוחות -כלשהו- של העיתון כדי לחזור לנקודת ההתחלה ולנסות להסביר להם שיפסיקו לשלוח אלי את העיתון.

לסיכום אני מציע לכולם הזהרו מלעשות "מנוי ניסיון" בג'רוזלם פוסט.
זה יעלה לכם בכאב ראש לא קטן.

*נ.ב.
אם אחד מעשרות מנהלי מחלקת שירות הלקוחות של העיתון קורא את שורות אלו
אני מבהיר שוב - אני לא רוצה לחדש את המנוי
!! I DO NOT WANT TO RENEW MY SUBSCRIPTION
ואיני מעוניין בכל פיצוי/מבצע/מתנה פרט למחיקת שמי מרשימת לקוחותיכם
ל נ צ ח.
תודה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלתר פתרון נדרש :

ג'רוזל פוסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה