פרטי התלונה

תלונות CD LOG LTD

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון כושל ואי לקיחת אחריות עליו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב נייד מחברת ניופאן, מסוג ACER , כשהמחשב עוד היה באחריות נתקלתי בבעיה והראש מחשב שלי התקלקל, כיוון שעוד האחריות הייתה תקפה שלחתי אותו לתיקון ולאחר 4 חודשים חזרה אותה בעיה בדיוק!, שום חלק אחר במחשב לא התקלקל מלבד הראש מחשב בפעם השניה לאחר שנשלח לתיקון, כיוון שכבר פגה תקופת האחריות, המעבדה והחברה לא מוכנים לקחת אחריות על הנושא. אני לא חושבת שאני אמורה לשלם על תקלה שהמעבדה עצמה לא תיקנה אותה כראוי, חברה גדולה כמו ניופאן צריכה לקחת אחריות על הלקוחות שלה ועל תיקון המכשירים כמו שצריך, במידה והייתי נתקלת בתקלה שונה במחשב מובן שהייתי מוכנה לשלם אבל הבעיה היא אותה בעיה שאני שלחתי לתיקון ועל זה שהם מבקשים ממני תשלום אני מרגישה צורך להתרעם. מוצר חשמל ובמיוחד מחשב נייד הוא לא מוצר חד שנתי שאני אמורה לקנות חדש כל שנה.
ובנוסף לשרות המחפיר הזה הובטח לי שמנהלת תחזור אליי בין 4-6 שעות, ואני עדיין מחכה לשיחה...
כספי סוג הנזק :
שהחברה או המעבדה תיקח על עצמה את אחריות התיקון פתרון נדרש :

CD LOG LTD שירות לקוחות

, תגובה:
איליה סוולקין סמנכ"ל שם ותפקיד:
לפי תיאור הבעיה אני רואה שהתלונה לא קשורה לחברתינו בכלל אלא לחברת ניופאן.
תגובה:
נבקש להוריד את התלונה מחברתינו.

תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה