פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת תשלום על החלפת מוצר נושא התלונה:
מישייב זויה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה15/2/14 הבן זוג שלי קנה לי ליומולדת טבעת ושרשרת בסניף חדרה. הלכתי להחליף את השרשרת מספר ימים לאחר מכן ( ב20/2/14) והמוכרת בסניף קריון (אני גרה בצפון ועל כן ההחלפה בסניפים שונים) אמרה לי שמכיוון שהבן זוג שלי קנה את השרשרת במבצע, עלי להוסיף 60 ש"ח. בעיקרון אין לי בעיה עם טענה שכזו אבל:
1. החלפתי את השרשרת בזמן המבצע
2. השרשרת שהחזרתי הייתה יקרה יותר (על פי המוכרת) מהשרשרת שלקחתי
3. השרשרת שקיבלתי הייתה ללא ברקוד עליה(ראיתי זאת רק כשחזרתי הבייתה)
יוצא ששילמתי על השרשרת מחיר מלא, כאילו היא לא נקנתה בזמן המבצע. בכל רשת אחרת, אם מחליפים מוצר בזמן מבצע, עם הוכחת קנייה כשהברקוד עדיין על המוצר (כמו שהיה אצלי) לא היו מבקשים תוספת תשלום. מדוע במגנוליה עושים זאת? האם המוכרת (שהבנתי שהיו עליה הרבה תלונות, כי כנראה ז לא הפעם הראשונה) שמה לב שהייתי מאוד עייפה, והחליטה לנצל זאת?
ומדוע קיבלתי מוצר ללא ברקוד? זה ידוע שאם ארצה כעת להחזיר את המוצר, היא תוכל לטעון שאיני יכולה מכיוון שאין עליו ברקוד.
החזרת תוספת 60 הש"ח ששילמתי. לחילופין - אני אחזיר את השרשרת ואקבל את מלא המחיר שבן זוגי ואני שלימנו עליה בחזרה (184 שח). פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה