פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון רחובות בילו 2 כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביתי קיבלה מתנות לאירוע בת מצווה תאריכי החלפת התכשיטים היו עד סוף ספטמבר / תחילת אוקטובר. בחודש אוגוסט הגיעה ביתי עם אביה לדוכן ברניון ולא מצאה משהו לטעמה. נאמר לה שלא תהיה בעייה אם תגיע להחליף במועד מאוחר יותר כיוון שהגיעה טרם תפוגת פתקי ההחלפה.
היום הגענו בשנית לדוכן ומנהלת הדוכן קטיה אמרה שלא נוכל להחליף את התכשיטים. סיפרנו לה על הגעת הבת ואביה באוגוסט והתשובה שקיבלה ותגובתה של קטיה היתה "תראי לי מי מהבנות אמרה לכם ואני אחליף לך יש פה את כח המוכרות". כשטענתי בפניה שאנו לא באות לנהל את המשמעת או לעשות משפט למוכרות אלא לקבל שירות ולהחליף את התכשיטים אמרה כי לא תוכל להחליף.
יחס זה ודערוצ זה הינם מתחת לכל ביקורת. בידי ביתי 4 תכשיטים דקיבלה, חברת מגנוליה קיבלה כסף עבורם וחא מאפשרים החלפה.
אנו לא גרים ברחובות וההגעה כרוכה בנסיעה מיוחדת ממושב באזור הדרום. כל זאת לא סייעו לקטיה לתת שירות ראוי.
מבקשת טיפול דחוף והולם בבעיה.
בברכה
צ'רקה סיגל

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות לקוחות קבוצת מגנוליה שם ותפקיד:
הלקוחה הנ'ל טרם פנתה לשירות הלקוחות של החברה כך שהמקרה איננו מוכר לחברה.זמן החלפת מוצרים הינו שבועיים ולפנים משורת הדין ניתן לבוא לקראת לקוחות ולאפשר החלפה עד חודש מיום הרכישה.הפריטים חייבים להיות עם הוכחת רכישה וברקוד על כל תכשיט.במידה וקיימים שני הדגשים ניתן יהיה לשלוח לשירות לקוחות לבחינה נוספת של הבקשה. תגובה:
שליחה לשירות לקוחות לבחינה נוספת של הבקשה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה