|
|
|
|
|
|
ביטול עיסקת קנייה מאוקטובר עד היום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 אוקטובר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תחנה המרכזית החדשה |
כתובת: |
מגנוליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי שרשרת עם תליון מתנה לחברה בסך 130 ש"ח.
לאחר מספר ימים השרשרת תלשה את השערות של החברה, הלכתי להחליף אותה ונמסר לי שצריך להחליף הכל כולל התליון, הסברתי די בכך שיחליפו את השרשרת. השרשרת לא הוחלפה מאחר ולא הבאתי את התליון מוזר בעיניי, בכל אופן הסבירה לי המוכרת שאני ארכוש שרשרת אחרת אז מצאתי שרשראת ושילמתי בנוסף 40 ש"ח עליה, וכן גם היא תולשת שערות.
ביקשתי לבטל את כל העיסקה וקיבלתי סירוב ותשובה תקבלי זיכוי.
לא מקובל עליי השרות הגרוע הזה והתשובות הטיפשיות האלה, זו חוצפה וחוסר שירותיות בפני הלקוחות.
אני מעונינת לבטל את העיסקה לגמרי בסך 170 ש"ח סך הכל.
לא מעונינת לקנות את המוצרים שלהם וגם לא אמליץ לחברותיי ומכריי לקנות בחברה הזאת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יעל לבני-מנהלת שירות לקוחות קבוצת מגנוליה |
שם ותפקיד: |
לא נמצאה כל פניה מצד הלקוחה בשירות הלקוחות של החברה.
בכל אופן החזר כספי בנסיבות הללו אנו לא מעניקים ,כי אם זיכוי ,על אף שהתכשיט ענוד.רצוי היה לפנות לכל סניף על מנת שיוכלו לטפל בלקוחה נקודתית.הלקוחה לא ציינה את תאריך הרכישה כך שנכון היה לקבל נתונים מדויקים על מועד הרכישה. |
תגובה: |
פניה בצינורות המקובלים של החברה על ידי סניףשירות לקוחות.
החזר כספי לא יינתן.זיכוי לרשת ניתן ,בטווח הגעה סביר לאחד מדוכנינו. |
פתרון: |
|
|
|