יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 אוקטובר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון רוטשילד |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל ניגשתי לאסוף תכשיטים עבור שלושת בנותי ,מאחר ובאתי לאסוף ולא לרכוש מחדש הרגשתי שאני בעדיפות שניה ,המוכרת התייחסה ללקוחה שבאה לרכוש אחרי ונתנה לה שירות לפני ,כשאמרתי לה את זה היא אמרה שהיא נונת לכולם שירות ביחד, במהלך הטיפול שלי הייתי צריכה גם לקחת תכשיט שלא הצליחו לתקן,היא אמרה לי להמתין כי לוקח הרבה זמן לחפש המתנתי כ20 דקות ואז היא פשוט אמרה שזה לא נמצא (לקח לה בדיוק שניה לחפש) שם הנציגה הוא מיכל ,
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|