עוגמת נפש בגין אי טיפול |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
גלובס סנטר נתיבות |
כתובת: |
נתיבות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודשיים קניתי עבור נכדתי שרשרת שם וצמיד בעלות גבוהה.
לפני כשלושה שבועות התברר כי השם הופרד בקו תפר, אין סימן לשבר פשוט נותק ,כנראה שהחיבור היה רופף.
פניתי לדוכן ונאמר לי כי התיקון כרוך בעלות המסתכם בכ1/4 מעלות השרשרת ולא ניתן להינות מאחריות.
פניתי שוב כעבור שבוע ובמקום הייתה דיילת אחרת אדיבה אשר הבטיחה לבדוק מול שרות לקוחות מה ניתן לעשות.
חזרה אלי טלפונית כעבור יומיים והודיעה לי כי העלות 30 שח.
השארתי את פרטי בשרות לקוחות וכעבור יום התקשרו אלי במספר חסוי בזמן שהקו לא היה פנוי, לא יכולתי לשוב טלפונית.
מאוד התאכזבתי מתגובתכם שנמסרה באמצעות הדיילת.
האחריות בתוקף והנזק לא נגרם מרשלנות, אין סימן לשבר, פשוט השם נחצה בדיוק בקו התפר מה שמעיד שהחיבור לא היה מספיק חזק.
אינני חושבת שעלי לשלם בכלל אפילו סכום פעוט , לו היה נשבר בדרך אחרת לא הייתי פונה אליכם כלל.
אבקש טיפול מהיר והוגן
תודה מראש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון ללא עלות בגין אחריות בתוקף ונזק שלא ברשלנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|