פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת תכשיט שהתקבל במתנה מאחיניתי מחו"ל. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 7/8/07 קיבלנו במתנה ביתי ואני מאורחינו מחו"ל תליונים שלכם.
לפני נסיעתם הם נתנו לנו את התליונים אשר לא לטעמנו בכלל.
ניגשנו לרשת מגנוליה ולדברי אחייניתי לא היה פתק החלפה. לכן נישלח הפריט
לשירות לקוחות ונימסר בתגובה שאין אישור להחלפה לא ידוע לנו מקום החנות. לכן וטבעי למדי שניגש לרשת הקרובה לביתנו הנימצאת בעזריאלי.השארנו הודעות בשירות לקוחות לנעמה אך לא קיבלנו תשובה (טלפון דמה) זו לא הפעם הראשונה שאני רוכשת ברשת לכל עובדינו אנו קונים מכם אך עם יחס כזה לא ניראה שנמשיך לרכוש מרשתכם. צר לי אם זהו יחסכם, ויש דברים שצריך ליבדוק לעומק לא באופן שרירותי ..עדיין אני מחכה לתשובה משרות הלקוחות.וכמובן אישור החלפה.
עלבון סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תומר, סמנכל שם ותפקיד:
צר לי על תלונתה של הגברת חסידי. אנו, ככל רשת בישראל, נוהגים להחליף סחורה שיש לגביה הוכחת קניה שנרכשה אצלנו. תלונתה של הגברת חסידי התקבלה ביום חמישי במחלקת שירות הלקוחות של החברה ונעתנה ביום ראשון. תגובה:
לשמור שובר החלפה, הוכחת קניה. לגברת חסידי הוצעה פתרון חלופי עי נעמה מנהלת שרות הלקוחות שלנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה