פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת שעון ואי קבלתו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
קניון איילון - ר'ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 29.11.07 ניגשתי לסניף קניון איילון עמ לקבל חזרה שעון שנמסר לתיקון במסגרת האחריות.
ביום א 2.12.07 השעון שוב איחר. התקשרתי לשרות הלקוחות והתלוננתי כי כבר 3 פעמים השעון נמסר לאותו תיקון וחוזר לא תקין!
חזרה אליי טליה משרות הלקוחות ומסרה כי עקב כך שהשעון נמסר לתיקון 3 פעמים היא מאשרת לי למסור אותו ולקבל תומורתו זיכוי מלא לתכשיט אחר.
בו ביום נישתי לסניף איילון . בחרתי שעון אחד חדש ומסרתי את השעון הישן למוכרת (ברכה שמה )שביצעה לי זיכוי עבור השעון הישן והזמנה עבור השעון החדש. השעון החדש נמסר לתיקון הרצועה שהיתה גדולה.
שמחה וטובת לב הסתובבתי בקניון ופתאום הגיע אליי ברכה המוכרת שאלה אם ראיתי איפה השעון הישן. כמובן שמסרתי לה אותו לידה ולכן היא מסרה לי את הזיכוי כנגד.
למחרת התקשרה אליי שוב טליה משרות הלקוחות ומסרה שלא תוכל לקדם את הזמנת השעון החדש עד שימצא השעון שהוחזר.

הדבר גובל בחוצפה ובעוגמת נפש!! לא רק שנותרתי ללא השעון החדש, גם השעון הישן לא חוזר אליי.
אני דורשת טיפול מהיר ומיידי בעניין השעון שחדש !!!!!
עלבון ועוגמת נפש!!! סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה