פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קריעה חוזרת ונשנית בתכשיט, טרטור ואי פיצוי הולם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ביג פולג, אזה"ת נתניה כתובת:
פולג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש אפריל 2008 קיבלתי במתנה תכשיט שנרכש בסניף מגנוליה בביג פולג. כעבור כשבוע ימים הגעתי לדוכן מגנוליה בפולג על מנת להחליף את התכשיט שניתן לי. בחרתי לי צמיד כסף יפה לרגל, עם לבבות נפוחים, שעליו הוספתי 70 שקלים. כשבועיים לאחר שרכשתי את הצמיד הוא נקרע, והגעתי למגנוליה פולג על מנת למוסרו לתיקון. כעבור שבוע קיבלתי סמס שהתכשיט נמצא בסניף פולג ושאני יכולה לבוא לקחת אותו. כאשר הגעתי, במיוחד, לסניף על מנת לאסוף את הצמיד, ניסיתי לענוד אותו ולא הצלחתי. בדיקה קצרה העלתה שהמפעל שלח צמיד קצר, המתאים ליד ולא לרגל. בשל כך היה עלי להשאיר את הצמיד בדוכן כדי שישלחו אותו בחזרה ויקבלו צמיד באורך הנכון. אחת המוכרות בדוכן נתנה לי כפיצוי על עוגמת הנפש ומאמץ השווא שהשקעתי- מראה קטנה, וכמובן התנצלה על הטעות. שבוע לאחר מכן שוב קיבלתי סמס, שהצמיד נמצא בדוכן ושאני יכולה לסור לקחתו. הגעתי במיוחד לאסוף את הצמיד, הוא אכן הגיע באורך המתאים, וכך נפרדנו, אני והמוכרות בדוכן, בידידות. ב- 29/6, שבוע לאחר שקיבלתי את הצמיד, (החדש!!!) הוא שוב נקרע. יש לציין שהצמיד לא היה צמוד סביב הקרסול אלא נע בחופשיות, ושלא שיחקתי איתו, משכתי, סובבתי וכו'. מתוסכלת, הגעתי שוב, במיוחד, ב-15/7 לסניף מגנוליה בפולג והפעם דרשתי לקבל פיצוי. הבהרתי כי לא יתכן שאשלם ממיטב כספי עבור תכשיט מרשת מוכרת ואהובה עלי, והוא ישוב ויקרע חדשות לבקרים. בנוסף, ציפיתי שהרשת תיקח בחשבון את הזמן והדלק שהשקעתי בכל הנסיעות האלה בכל פעם לסניף הרחוק ממקום מגורי. מהבנות בדוכן נאמר לי שהן ייצרו קשר עם שירות הלקוחות ויבררו מה ניתן לעשות. כעבור יומיים התקשרתי לסניף וביקשתי לברר את תשובת הרשת. נאמר לי שאני יכולה להחליף את הצמיד בתכשיט אחר בעל אותו השווי. התשובה לא סיפקה אותי, על כן שוב הגעתי לסניף ביום א', 3/8 והתעקשתי לקבל פיצוי אחר. ביקשתי שיתחשבו בכל הזמן והדלק שבוזבזו לריק בגין כל הנסיעות האלה ושתינתן לי האפשרות לקבל תכשיט בעלות גבוהה יותר בסכום מסוים המשקף את הזמן והדלק שהושקעו, כלומר X שקלים שהם שווי התכשיט + ההפרש המסוים על תכשיט אחר שאבחר. המוכרות אמרו לי שאין פיצוי כזה ושאין להן מה לעשות, פרט לשיחת טלפון ישירה שלהן למחלקת שירות הלקוחות. השיחה עם ש"ל התנהלה בזמן שאני עומדת וממתינה ליד הדוכן. בתום השיחה אמרה לי המוכרת שהפיצוי שהיא יכולה להציע לי הוא- מטלית לניקוי כלי כסף!!!!!!! איזו חוצפה!! על 100 שקלים של דלק מציעים לי פיצוי בגובה של 15 שקלים! נסערת, מסרתי למוכרות בדוכן בפולג שאני לא מוכנה לקחת את הזיכוי, שזו פשוט שערוריה שדבר כזה קורה, ואף נתתי להן את המראה הקטנה שקיבלתי כפיצוי בפעם השניה שהגעתי לסניף (על הצמיד שהגיע באורך הלא נכון), משום שהרגשתי שכל מה שקורה שם זה פשוט לעג לרש. התקשרתי מיד לש"ל מגנוליה, כמה וכמה פעמים, ולא היתה תשובה. לבסוף השארתי הודעה תקיפה בתא הקולי שאני מצפה שיחזרו אלי לאלתר. למחרת היום, יום ב', 4/8 טלפנה אלי בחורה בשם עדי, ביקשה לשמוע את השתלשלות העניינים ואמרה אף היא שהפיצוי המגיע לי הוא מטלית לניקוי כלי כסף. דרשתי ממנה להעלות את העניין בדחיפות לגורמים גבוהים יותר וללחוץ לקבל תשובה אחרת. כעבור מספר שעות היא צלצלה ואמרה שהיא הגיעה עד למנכ"ל ושהוא קבע שהפיצוי יהיה וישאר מטלית. אמרתי לעדי שזו היתה הפעם האחרונה שאני מגיעה לרכוש תכשיטים ברשת מגנוליה וחבל שכך, כיוון שאני אוהבת את התכשיטים שלהם וקונה שם הרבה, אם לעצמי, למשפחה ולחברות, ואף הבהרתי שאפנה לגוף העוסק בתלונות הציבור.
אתמול, יום ד', 6/8/08, הגעתי לסניף מגנוליה פולג ולקחתי את טופס הזיכוי, ולא על מנת לנצל אותו, אלא על מנת לדעת שהוא אצלי עד שאקבל פיצוי הולם.
כעת הגעתי אליכם, ואני תקווה שתעשו מה שאפשר וצריך להיעשות על מנת שאקבל פיצוי הולם על כל הטרטורים ועוגמת הנפש שנגרמו לי ע"י הרשת. אני בטוחה שאין צורך לומר, שכן זה ברור לגמרי, שיחסי הציבור להם "זוכה" רשת מגנוליה ממני בקרב מעגל מכריי יביאו לידי כך שהם יאבדו את אותם מכרים, לפחות, כלקוחות.
נקודה קטנה לפני סיום: לפני מספר חודשים נתקלתי באבן חולית קשה מאוד, בתוך קופסת קורנפלס של אחת החברות, קופסה שעלתה 24 שקלים. הפיצוי לו זכיתי מאותה חברה היה 3 קופסאות קורנפקס מהסוג שרכשתי, ועוד 2 מארזי מיני בני 8 קופסאות קטנות בכל מארז, פיצוי ששוויו 102 שקלים, פי 4.25 ממחיר קופסת קורנפלקס אחת. מיותר לציין שלא היו כל סחבות וטרטורים בעניין, בסה"כ שלחתי להם את "הממצא", ביצעו בדיקת מעבדה, התקשרו למסור את הממצאים ולהתנצל, ושלחו פיצוי הוגן. לאור זאת אני שואלת- אם עבור מוצר ששוויו 24 שקלים קיבלתי פיצוי שווה ערך לכמאה שקלים, אז ברשת תכשיטים אקבל פיצוי מגוחך כמטלית לניקוי כלי כסף?!
מגנוליה, ת-ת-ב-י-י-ש-ו-!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם, שיתחשב בכל הטרטורים והמשאבים שניצלתי!!! פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה