פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמיד לרגל שהוזמן והגיע גדול מדי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דוכן בקניון הנגב כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי צמיד לרגל בדוכן בקניון, סיכמתי עם המוכרת שאמדוד בבית ואם הצמיד יהיה גדול מדי נתאם מידה חדשה ונזמין.
אכן מדדתי, ובתאריך הנ"ל הגעתי כדי להזמין צמיד בגודל המתאים.
כעת כשבאתי לאסוף אותו לפני כשבוע, מדדתי בבית והסתבר שהצמיד שהגיע גדול כמו הקודם אם לא יותר.
רשמתי פניה בטופס פניה שיש באתר של מגנוליה, אולם חוץ מפרסומות למייל לא קיבלתי תגובה.
ניסיתי שוב לשלוח מייל לאמייל המפורסם באתר, אך לא נענתי.
לא הייתי פונה דרך פה, אם הייתי מצליחה להשיג את שירות הלקוחות שלהם.
אבל אין טלפון לשרות לקוחות, ואני כלל לא בטוחה שיש שירות כזה.
אני ממש מבקשת שיחזרו אלי משרות הלקוחות, אני סה"כ רוצה צמיד במידה המתאימה.
רק אציין שאני אוהבת את התכשיטים שלהם מאוד, ועד עכשיו נהנתי משרות נהדר בדוכנים,
אבל אני חושבת שחברה בסדר גודל כזה צריכה לפרסם דרך להגיע לשרות לקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הצמיד לצמיד זהה במידה מתאימה (כפי שהיה אמור להיות). פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
לגבי המקרה הספציפי ניתן היה לפתור אותו מסגרת הדוכן על ידי פתיחת הזמנה נוספת,לאחר בדיקה במחשב לפי שמה של הלקוחה לא ראיתי הזמנה על שמה.לשירות הלקוחות של החברה ישנו מספר להשארת הודעות:09-7687606 ,נציגות החברה ישמחו לחזור ללקוחה.ניתן להזמין צמיד חדש בזריזות וכמובן אף פיצוי לצרף ללקוחה.
בכל אופן אני מתנצלת על השתשלשלות האירועים מאחר ואין רישום לגבי הלקוחה זהו הפתרון שאוכל להציע לה
תגובה:
הזמנת צמיד חדש ופיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה