פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאים< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/10/09 ניגשתי לסניף סאב בקניון גבעתיים כדי למסור את השעון לתיקון, על טופס התיקון מוצהר שהתיקון הוא תוך 20 ימי עסקים, בתאריך 4/10/09 יצרתי קשר מול שירות הלקוחות כדי לבדוק מה פשר הדבר , לאחר כמה שיחות ובדיקה נמסר לי שהשעון עדיין לא תוקן .ביקשתי לשוחח עם מנהלת שירות לקוחות גב' דליה אך להפתעתי ניתקלתי בתופעה שאני לא יודע איך נותנים לדמות כזאת להיות מנהלת. הבאתי לידיעתה את הנושא ופתאום היא צועקת עלי שהתיקון לוקח 30 יום ולא כפי שכתוב 20 יום, הבארתי לה שאני הלקוח ולפי החוזה הם לא עומדים בהתחייבות ולאחר בדיקה שלה נמסר לי שהשעון יגיע רק בעוד שבוע.
חודש ללא שעון ביד סוג הנזק :
פיצוי הולם לחברה ברמה כזאת+שנה אחריות נוספת פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
חלה טעות בשליחת המייל ,המייל מיועד לחברת סאב. תגובה:
? פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה