|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות מזעזע - בסך הכל טבעת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר הלכתי למגנוליה כדי לרכוש טבעת לכבוד יום ההולדת - בחרתי דגם שדומה מאוד במראו לדגם R15969SOP. לאחר כחודש קיבלתי את הSMS שהטבעת מוכנה. כאשר אספתי אותה גילתי שזה לא הדגם ולא המידה הנכונה. חזרתי לדוכן על מנת להחליף אותה. נאמר לי שצריך לבקש אישור על מנת להחליף את הדגם (המוטעה!) כך עברו עוד שלושה שבועות. לאחר מכן התבקשתי להגיע ולבחור את הדגם הרצוי. כאשר הגעתי לא זכרתי את מספר הדגם ותיארתי למוכרת את הטבעת, נאמר שכרגע אין את הדגם הזה אפילו לא לדוגמא ויש לחזור בפעם אחרת. לאחר עוד שבועיים הגעתי בפעם הרביעית וקיבלתי יחס מזעזע מצד המוכרות; אדישות, אי יעילות ובאופן כללי זלזול בבן אדם שעומד מולך ומחכה ליחס. נאמר שהדגם המקורי כבר לא במלאי (ואכן הוא לא מופיע באתר מגנוליה). התפשרתי והזמנתי מחדש את דגם R15969SOP. לאחר עוד חודש בדיוק הגיע הSMS המיוחל - ושוב.. כמה מפתיע אותה טבעת! דגם מוטעה וגודל קטן. אני חושבת שהם פשוט שמים במגירה את הטבעת הקטנה מדי הזאת וכל חודש שולפים אותה ונותנים לי אותה מחדש. ואני שואלת את עצמי - איפה הטבעת שבשבילה אני נוסעת כל פעם לרחובות מחדש?!
|
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|