שרות מתחת לכל בקרות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אתמול ביום ה 7.6.10 רכשתי לביתי שרשרת בשווי 169 ש"ח במזומן בסניף בגבעתיים, ביתי לא רצתה את השרשרת ובגלל שנסעתי לקניון איילון, ביקשתי שם החזר מזומן עבור הקנייה, הפנו אותי חזרה לסניף גבעתיים , בשל השעה המאוחרת ומחוייבות נוספות, פניתי רק היום לסניף והם טענו שהחזר כספי רק באותו היום ואין מה לעשות, אלא לפנות לשרות לקוחות. אני תוהה האם זהו היחס ללקוח שמשקיע מאות שקלים מכספו בשנה ברשת?
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|